بررسی وضعیت شبکه جمع آوری فاضلاب شهر بیستون؛

کنجوریان: شهر بیستون فاقد ردیف اعتباری فاضلاب برای تخصیص بودجه است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 312866|11:18 - 1399/07/30
نسخه چاپی
کنجوریان: شهر بیستون فاقد ردیف اعتباری فاضلاب برای تخصیص بودجه است
مرصاد نیوز: صبح امروز با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان هرسین و قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه وضعیت شبکه جمع آوری فاضلاب شهر بیستون مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارشامروله، به نقل ازدیوانگاه، صبح امروز با حضور عبادالله کنجوریان سرپرست فرمانداری شهرستان هرسین و مهندس ساسان افضلی کیا قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه وضعیت شبکه جمع آوری فاضلاب شهر بیستون مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید که امام‌ جمعه ، بخشدار ، شهردار ، اعضای شورای شهر بیستون ، رئیس اداره آب و فاضلاب و اهالی این شهر نیز حضور داشتند مقرر شد به منظور رفع مشکلات شبکه جمع آوری فاضلاب شهر بیستون طی مکاتبه ای از طرف شورای اسلامی این شهر مراتب به منظور پیگیری به فرمانداری منعکس شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان هرسین همچنین در جریان این بازدید اظهار داشت: شهر بیستون با توجه به اینکه یکی از مهمترین ظرفیت های گردشگری استان کرمانشاه و شهرستان هرسین در راستای توسعه صنعت توریسم و جذب گردشگری است اما سالهاست شبکه فاضلاب این شهر باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده است ، بنابراین لازم است این مشکل بصورت ویژه مورد پیگیری قرار گیرد.

کنجوریان همچنین تصریح کرد: شهر بیستون فاقد ردیف اعتباری فاضلاب برای تخصیص بودجه است بر این اساس پیگیری ها و مکاتبات لازم را با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه و شرکت آب و فاضلاب انجام خواهیم داد.