پایگاه خبری تحلیلی امروله00:01 - 1392/03/10

تشویق غلامپور و حضور رویانیان در سومین تمرین پرسپولیس

سومین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی بعدازظهر امروز برگزار شد که محسن بنگر و کریم انصاری‌فرد که هنوز با پرسپولیسی‌ها قراردادی امضا نکرده‌اند در آن حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال -سومین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جدید از ساعت 17:50 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس به گرم کردن، کار با توپ و حرکات استقامتی پرداختند.

* در تمرین امروز کریم انصاری فرد و محسن بنگر با لباس شخصی حضور داشتند. این دو بازیکن هنوز با پرسپولیس قراردادی امضاء نکرده‌اند و در همین خصوص امروز با دایی گفت‌وگو کردند.

*‌ 50 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و به تشویق شدید علی دایی و کادر فنی پرداختند. نکته جالب این بود که آنها غلامپور را به شدت تشویق کردند.

* نیلسون که صبح امروز در تست پزشکی قرمزپوشان حضور داشت، بعدازظهر غایب بود، همچنین حقیقی نیز در تمرین امروز بعدازظهر حضور نداشت.

* احمدزاده تنها بازیکنی بود که به پرسپولیسی‌ها نسبت به تمرینات دو جلسه گذشته اضافه شده بود.

* پس از گذشت یک ساعت از تمرین رویانیان در جمع قرمزپوشان حضور پیدا کرد و جلسه‌ای سرپایی با دایی و دهقان نماینده تام‌الاختیار سرمربی پرسپولیسی‌ها داشت.

* کریم باقری در تمرین امروز شرکت نکرد و پس از گذشت نیم ساعت از تمرین با لباس شخصی رفت.

* در تمرین امروز بعدازظهر علی دایی و مولایی سرمربی و مربی پرسپولیس بچه‌های خود را نیز آورده بودند. نکته جالب این بود که دختر علی دایی نیز امروز فوتبالیست شده بود!