پایگاه خبری تحلیلی امروله14:33 - 1394/02/30
ارم آبادی:

179 وام خود اشتغالی به مددجویان کمیته امداد شهرستان صحنه واگذار شده است

پایگاه خبری امروله : مدیركمیته امداد شهرستان صحنه گفت : كمیته امداد با توجه به رسالت الهی خویش و برای بالا بردن سطح كمی و كیفی خدمات رسانی به ولی نعمتان و درجهت افزایش ضریب موفقیت مددجویان در به ثمر رساندن طرحهای اشتغال ، برنامه بازدید از طرحهای خودكفایی را اجرا می نماید.

" وحید ارم آبادی " در گفتگو با امروله عنوان کرد : كمیته امداد با توجه به رسالت الهی خویش و برای بالا بردن سطح كمی  و كیفی خدمات رسانی به ولی نعمتان و درجهت افزایش ضریب موفقیت مددجویان در به ثمر رساندن طرحهای اشتغال ، برنامه بازدید از طرحهای خودكفایی را اجرا می نماید.

 


وی افزود : بر این اساس افراد آموزش دیده به عنوان ناظرین فنی طرحهای خودكفایی و اشتغال ،از طرح های مدد جویان بازدید و مشاوره و هدایت لازمه را انجام میدهند.

 


ارم آبادی  یکی از دلايل موفقيت طرحهای اشتغال اين نهاد را نظارت دقيق ناظران طرح هاي خودكفائي بر طرحهاي اشتغال عنوان كرد و افزود: همین نظارت مستمر طرحهای اشتغال مددجویان تحت حمایت عامل موفقیت این نهاد نسبت به سایر دستگاه های اجرایی است.

 


   وحید ارم آبادی گفت: درسال گذشته 3 کارشناس و ناظر فنی درسطح شهرستان اقدام به بيمه نمودن سه هزار15رأس دام سبک و سنگین، توزیع 120 لیترسم کنه بصورت رایگان بین مجریان طرح دامپروری و گاوداری به صورت مستقیم براجرای طرحهای اشتغال و خودکفائی این نهاد نظارت داشته اند انجام وظیفه نموده اند.

 


 وی اذعان داشت : طي سال گذشته در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت ،179وام خود اشتغالی به مددجویان تحت حمایت با اعتباری بالغ بر 15میلیارد و242میلیون ريال پرداخت شده است.

 


این مقام مسئول اظهاركرد: یكی از فاكتورهای مهم درتوانمند سازی خانواده های تحت حمایت كمیته امداد، موفق عملكردن طرح های اشتغال زایی و پایداری آنها می باشد.

 


مدیركمیته امداد شهرستان صحنه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این نهاد در زمینه نظارت برطرح های اشتغال و خودكفایی طی سالجاری،بیان كرد:ازابتدای سال جاری تاکنون320مورد بازدید و نظارت ازطرحهای خودكفایی فعال، واکسیناسیون 900رأس دام و پرداخت خسارت14راس دام به مبلغ22میلیون 400هزار ريال به مددجویان  شهرستان ازسوی بانک کشاورزی انجام شده است.