پایگاه خبری تحلیلی امروله16:18 - 1394/02/31
به مناسبت سوم شعبان

مراسم بزرگداشت روز پاسدار در صحنه برگزار شد

پایگاه خبری امروله : به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع)، مراسم گرامیداشت روز پاسدار در مجتمع امام حسن مجتبی (ع) شهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارش خبرنگارامروله، به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع)، مراسم گرامیداشت روز پاسدار با حضور سبز پوشان شهرستان های کنگاور ، هرسین و صحنه در مجتمع امام حسن مجتبی (ع) شهرستان صحنه برگزار شد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در این مراسم عنوان کرد :  امام حسین (ع) چهره شاخص و مظهر خدامحوری، توحید، شهادت، شجاعت و .. است و اگر بناست سپاه افتخار پیروی از امام حسین (ع) را داشته باشد، باید این ویژگی ها را در سازمان و ساختار خود گسترش دهد.

 

وی در ادامه تاکید کرد : متاسفانه ظاهر سازی در بین خانواده ها رواج پیدا کرده و افراد برای یکدیگر نقش آنچه را که نیستند بازی می کنند که این امر ضربه جدی را به جامعه وارد می کند.
 

حجت الاسلام زارعی در پایان خاطر نشان کرد : تجمل گرایی یکی از چالش هایی است که حامعه امروزی با آن روبه رو می باشد وکسانی که دچار تجمل گرایی هستند، با توجه به مد روز عمل می کنند و گرفتار بیماری مدگرایی هستند؛ این افراد با چشم و هم چشمی هر از گاهی وسایل خانه از تلویزیون، فرش، یخچال، ماشین لباس شویی و مانند آن را به سمساری می دهند و وسایل نویی را می خرند. این در حالی است که این وسایل سالم هستند و هیچ مشکلی فنی و یا زیبایی ندارند، بلکه تنها به سبب آنکه چیدمان منزل تغییر یافته یا رنگ های وسایل با هم سازگاری ندارند، از دور خارج می شوند.