پایگاه خبری تحلیلی امروله15:23 - 1394/03/01
حجت الاسلام زارعی:

جو سازی منفی علیه سپاه یک خود زنی سیاسی است

پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : متاسفانه برخی افراد داخلی که خود را عقل کل می دانند دچار آلزایمر سیاسی شده اند و با جو سازی منفی علیه سپاه در حال خود زنی سیاسی هستند.

به گزارش خبرنگار امروله : حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در نماز جمعه این هفته ضمن تبریک به مناسبت سوم شعبان و میلاد مبارک امام حسین(ع) عنوان کرد : متاسفانه برخی افراد داخلی که خود را عقل کل می دانند دچار آلزایمر سیاسی شده اند و با جو سازی منفی علیه سپاه در حال خود زنی سیاسی هستند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه از ابتدای تشکیل تا کنون توانسته خدمات بسیاری را به انقلاب اسلامی داشته باشد تصریح کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شناختن دوست و دشمن وظیفه خود را به درستی انجام داده است.

 

حجت الاسلام زارعی خاطر نشان کرد : سپاه در هر عرصه که وارد شد به خوبی عمل کرد به گونه ای که تامین امنیت داخلی ، انجام پروژه های گوناگون توسط قرارگاه خاتم النبیاء ، حوزه سایبری ، ارائه وام اشتغال زایی، مبارزه با بیکاری و ... از جمله خدمات موثر سپاه در این چند ساله بوده است.

 

خطیب نماز جمعه صحنه گفت: به برکت وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای ولایتمدار، نظام جمهوری اسلامی به مرتبه ای از قدرت رسیده است که دشمنان حتی فکر تجاوز به خاک کشورمان را نمی کنند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان با اشاره به اینکه برخی افراد ساده سپاه را به موازی کاری برخی کارها متهم می کنند تاکید کرد : اگر سپاه در سال 88 وارد عرصه نمی شد امنیت داخل کشور قابل تامین نبود.