پایگاه خبری تحلیلی امروله15:45 - 1394/03/02
پاکزاد :

تاکنون سه تیم متخصص پزشکی به مناطق محروم شهرستان صحنه اعزام شده است

پایگاه خبری امروله : رییس شبکه بهداشت صحنه گفت: تاکنون سه تیم متخصص درمانی به مناطق محروم و دورافتاده این شهرستان اعزام شده اند.

" دکتر پیمان پاکزاد " در گفتگو با امروله عنوان کرد : در سال گذشته سه تیم متخصص درمانی شامل : متخصص داخلی ، چشم پزشکی ، دندان پزشکی ، اطفال و  ...  به مناطق محروم و دورافتاده شهرستان صحنه و بخش دینور اعزام شده اند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه در صدد هستیم تا یک تیم پزشکی جدید را تا اواخر هفته جاری به مناطق دوره افتاده اعزام کنیم تصریح کرد : ویزیت جهادی شهرستان صحنه با الگوبرداری از گروه های جهادی 'ولی الامر' به درمان ساکنان مناطقی می پردازد که تاکنون به دلیل مسافت زیاد و سختی راه مورد توجه واقع نشده اند.

 

دکتر پاکزاد گفت : جامعه پزشكی و مسئولان ادارات شهرستان از هیچ کوششی در راستای خدمات بهداشتی درمانی دریغ نخواهند کردو از تلاش و پشتكار همه عزيزان قدردانی ‌و کار آنها را با ارزشمند بیان کرد.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه در پایان با بیان اینکه در کاروان بعدی از مسئولان دعوت می‌شود تا از نزدیک در جریان مشکلات اهالی روستاها قرار گیرند، خاطرنشان کرد: در این صورت مردم بدون مراجعه حضوری و درگیر شدن با بروکراسی اداری می‌توانند مسائل و مشکلات موجود را به اطلاع مسئولان برسانند تا متولیان امر نسبت به رفع آن اقدام کنند.