پایگاه خبری تحلیلی امروله13:09 - 1394/03/03
حجت الاسلام زارعی:

غربی ها به دنبال دور زدن مذاکرات هسته ای هستند / دور شدن برخی سیاسیون داخلی از ارزش های نظام

پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گفت: کسی که نتواند شرایط سیاسی را خوب تشخیص دهد لیاقت پست سیاسی ندارد و باید به حالش گریه کرد.

به گزارش خبرنگار امروله : مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر با حضور جمعی از مسئولین ادارات در ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه برگزار شد.

 

دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی با بیان اینکه خیلی ساده انگاری است که فکر کنیم طرف مذاکره کننده می خواهد با ما راه بیاید عنوان کرد : اگر ما اقدامات اخیر آمریکا را مشاهده کنیم متوجه خواهیم شد  که در ابتدا یک جنگ زرگری بین رئیس جمهور و سنای آمریکا به وجود آمد که یک طرف موافق و دیگری مخالف مذاکره با ایران بودند و پس از مدتی بارک اوباما حق نا متعارف نظارت کنگره بر مذاکرات ایران با 5+1 را به صورت یک قانون تبدیل کرد.

 

وی ادامه داد : تبدیل قانون شدن حق نظارت کنگره بر مذاکرات ایران با 5+1توسط رئیس جمهور آمریکا یعنی دور زدن هیئت مذاکره کننده ایرانی و سرکار گذاشتن آنها.

 

حجت الاسلام زارعی خاطر نشان کرد : متاسفانه در بین سیاست مدارهای ما افراد ساده ای وجود دارد که گاهی انسان فکر می کند اینان از راهی که در پیش گرفته اند خسته و به ارزش ها و آرمان های انقلاب دور شده اند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه هرکسی که بخواهد در حوزه سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت کند باید به اصول نظام پایبند باشد تاکید کرد : کسی که نتواند شرایط سیاسی را خوب تشخیص دهد لیاقت پست سیاسی ندارد و به حالش باید گریه کرد.

 

در پایان این مراسم از تعدادی پاسداران نمونه این ناحیه با هداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد