پایگاه خبری تحلیلی امروله09:59 - 1394/03/03
سرهنگ عظیمی:

فتح خرمشهر اوج افتخار ملت ایران است

پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت: آزاد سازی خرمشهر نماد ایثار و مقاومت مردم و رزمندگان اسلام و نقطه عطف هشت سال فداکاری و جهاد دوران دفاع مقدس است.

به گزارشامروله، سرهنگ عزت اله عظیمی در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر برگزار شده بود عنوان کرد: رزمندگان اسلام با تکیه بر سلاح تقوا و توکل بر خدا از نیمه های فروردین 1361 با طراحی برنامه های تهاجمی توانستند پس از 576 روز مجاهدت، خرمشهر را آزاد کنند و این درحالی بود که دشمن با پشتیبانی قوی کشورهای استکباری می جنگید.

 

وی ادامه داد : در جنگ تحمیلی علیه ایران دو بلوک غرب و شرق بدون هیچ اختلافی با همدیگر در تقابل با ایران اتفاق نظر داشتند و اعراب حوزه خلیج فارس نیز از هیچگونه کمکی در این زمینه به رژیم بعث عراق دریغ نکردند.

 

سرهنگ عظیمی گفت: آزاد سازی خرمشهر نماد ایثار و مقاومت مردم و رزمندگان اسلام و نقطه عطف هشت سال فداکاری و جهاد دوران دفاع مقدس است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه در پایان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را قدردانی از مقام شهیدان و از نیازهای جامعه عنوان کرد و افزود: اگر بخواهیم جوانان در مقابل تهاجم فرهنگی واکسینه شوند باید آنها را با ارزش های انقلاب اسلامی بیشتر آشنا سازیم.