پایگاه خبری تحلیلی امروله09:31 - 1394/03/04
حجت الاسلام سید سامعی

مدیریت جهاد فرهنگی نیازمند پویایی و تحرک بیشتر نهادهای این عرصه است

پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه گفت: در جهاد فرهنگی بایستی کاری کرد که عرصه را از دشمن بگیریم و اجازه نفوذ جنگ نرم به دشمن ندهیم.

به گزارش خبرنگارامروله، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه در نشست هم اندیشی مدیریت جهاد فرهنگی  روساء و هیئات علمی دانشگاه آزاد استان کرمانشاه برگزار شده بود ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مهندسی فرهنگی کشور گفت: پیرو سخنان ایشان، امروز شاهد شکل‌گیری فضای جدیدی در حوزه فرهنگ شدیم، حوزه‌ای که به‌عنوان زیربنای جامعه انسانی، پایدارترین پایه اجتماع، شکل و ماهیت حرکت جامعه را مشخص می‌کند و مهندسی فرهنگی بستری مناسب برای دستیابی به فرهنگ مطلوب در سایه منابع و مقدورات موجود است.

 

وی تصریح کرد: مدیریت جهاد فرهنگی نیازمند پویایی و تحرک بیشتر نهادهای فرهنگی از جمله حوزه و دانشگاه است و نقش و رسالت دانشگاه به‌ ویژه گروه‌های معارف اسلامی در این مسیر برجسته تر است.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین سید سامعی در ادامه افزود: مدیریت جهادی به معنای گذاشتن همه چیز به پای کار و اهداف مورد نظر و از جان مایه گذاشتن در راه هدف مورد نظر است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه در پایان خاطر نشان کرد: در عرصه فرهنگ نیز مدیریت جهادی به معنای از جان مایه گذاشتن پای هویت، زبان و فرهنگ اسلامی و ایرانی است و در جهاد فرهنگی بایستی کاری کرد که عرصه را از دشمن بگیریم و اجازه نفوذ جنگ نرم به دشمن ندهیم.