پایگاه خبری تحلیلی امروله14:39 - 1394/03/08
حجت الاسلام سید سامعی

مسئولین باید چشم امیدشان به نیروها و متخصصان داخلی باشد

پایگاه خبری امروله : امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت : در اداره کشور باید به توان داخلی و نیروهای متخصص تکیه کرد نه اینکه چشممان به کشورهای مستکبر باشد تا آنها بیایند مشکلات ما را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار امروله : حجت الاسلام والمسلمین سید حسین سید سامعی در خطبه های نماز جمعه این هفته عنوان کرد : تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی ، توجه به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی است که این موضوع بارها توسط مقام معظم رهبری تاکید شده است.

 

وی در ادامه اشاره ای به میزان اختصاص بودجه به نیروهای مسلح داشت و گفت: بودجه نیروهای نظامی کاهش پیدا کرده است اما با تلاش این عزیزان دستاورهای آنها کمتر نشده هیچ بله بیشتر هم شده است .

 

خطیب نماز جمعه صحنه تصریح کرد : مقام معظم رهبری فرمودند : مسئولین نظام از کمبود منابع مالی شکایت دارند بلکه کمبود هست ولی راه حل انضباطی مالی و اولویت بندی برنامه هاست ؛ اگر دولت سپاه را الگو قرار دهد می تواند بر تمام مشکلات فائق آید.

 

حجت الاسلام سید سامعی تصریح کرد  : در اداره کشور باید به توان داخلی و نیروهای متخصص تکیه کرد نه اینکه چشممان به کشورهای مستکبر باشد تا آنها بیایند مشکلات ما را برطرف کنند.

 

امام جمعه موقت شهرستان صحنه در پایان خاطر نشان کرد : هر توافقی که قرار است صورت گیرد باید دارای این صول خاصی باشد که اگر طرف مقابل روزی از حدود خودش تعدی کرد ما بتوانیم به روال گذشته خود برگردیم.