پایگاه خبری تحلیلی امروله11:05 - 1394/03/10
پاکزاد :

اتاق مراقبت های ویژه بیمارستان معاون صحنه تا پایان خرداد ماه آماده می شود

پایگاه خبری امروله : رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه از اجرایی شدن اتاق مراقبت های ویژه بیمارستان معاون تا پایان خرداد ماه سال جاری خبرداد.

"  پیمان پاکزاد " در گفتگو باامرولهعنوان کرد : طی جلسه و تفاهم نامه ای که با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه  انجام شد تا پایان خرداد ماه سال جاری اتاق مراقبت های ویژه بیمارستان معاون صحنه می شود.

 

وی ادامه داد : نظر به ضرورت عملیاتی شدن این تختها و از طرفی عدم اتمام عملیات ساختمانی بیمارستان جدید، نظر بر این شد در مکان بیمارستان قدیم ، بهر صورت که شده این خدمت را در اختیار مردم صحنه قرار دهیم و بر همین اساس بصورت ضرب العجل اقدام به تخلیه دفتر پرستاری و تغییر فضای آن برای استقرار بخش آی سی یو گرفتیم .

 

دکتر پاکزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان صحنه نیز افزود: ما علیرقم صرف هزینه هایی که بسختی تامین میشوند، تنها بمنظور ارتقأ کیفیت خدمات ارائه شده و رضایت مردم معزز صحنه  و دعای خیر این عزیزان بطور شبانه روزی در پی گسترش خدمات هستیم و با پشتوانه حمایت ریاست دانشگاه کارهای جهادی را در سطح شهرستان عملیاتی میکنیم که طی دهها سال مغفول مانده بود.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه در پایان گفت : در همین راستا راه اندازی بخش مراقبت ویژه را به نوعی ادای دین به مردم و جبران مافات میدانیم و امیدواریم این کارها مقبول درگاه باریتعالی و مردم عزیز واقع گردد.