پایگاه خبری تحلیلی امروله13:30 - 1394/03/11
آیت الله علما:

ولایت فقیه در کشور فصل الخطاب است

پایگاه خبری امروله :نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه ولایت فقیه در کشور فصل الخطاب است، گفت: امروز تمام دنیا جمهوری اسلامی ایران را به چشم یک کشور قدرتمند نگاه می کنند.

به گزارش خبرنگار امروله : آیت الله مصطفی علما در جلسه شورای اداری شهرستان صحنه عنوان کرد : در تمام مسائل کشور حرف آخر را ولایت فقیه می زند بصورتی که  ایشان با اقتدار می گویند من اجازه نمیدهم کسی از مراکز نظامی ما بازرسی به عمل آورد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه امروز ایران به یک قدرت خاورمیانه تبدیل شده است تاکید کرد : قبلا آمریکا با کسی حرف نمی زد و فقط دستور می داد ولی امروز ما می بینیم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا آمریکا پای میز مذاکره آمده است.

 

آیت الله علما با  اشاره به اینکه پشتوانه نظام ، پشتوانه ولایت فقیه و اسلام است تصریح کرد : امروز تمام دنیا جمهوری اسلامی ایران را به چشم یک کشور قدرتمند نگاه می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطر نشان کرد : در زمان گذشته ما حتی از داشتن سیم خاردار رنج می بردیم ولی امروز به برکت دانشمندان و جوانان این مرز و بوم ما انرژی هسته ای بومی داریم.

 

امام جمعه کرمانشاه  در پایان گفت:مسئولین باید خدمتگذار مردم باشند و از رهنمود های امام خمینی(ره) در افکار و اعمال خود به کار ببرند.