پایگاه خبری تحلیلی امروله08:47 - 1394/03/16
سهرابی نژاد:

شهر صحنه 1600 مشترک اینترنت پرسرعت ADSL دارد

پایگاه خبری امروله : رئیس اداره مخابرات شهرستان صحنه گفت: تجهیزات راه اندازی اینترنت پرسرعت بسیم WIFI) )به عنوان اولین مرکز در استان کرمانشاه در صحنه تاسیس شده و افراد می توانند از خدمات آن استفاده کنند.

" کریم سهرابی نژاد " در گفتگو با امروله با بیان اینکه در سال گذشته 1600 پورتADSLدر شهرستان صحنه واگذار شده عنوان کرد: تجهیزات راه اندازی اینترنت پرسرعت بسیمWIFIبه عنوان اولین مرکز در استان کرمانشاه در شهرستان صحنه تاسیس شده است و افراد می توانند از خدمات آن استفاده کنند.

 

وی در ادامه اشاره ای به خدمات اداره مخابرات شهرستان صحنه به روستاهای تابعه داشت و تاکید کرد : به منظور خدمات رسانی به روستاها در 13 مرکز روستایی و 42 روستای اقمار آنها تجهیزات اینترنت پرسرعت نصب و راه اندازی شده است.

 

سهرابی نژاد خاطر نشان کرد :روستاهای پشت کلان ،تازه آباد،رشید آباد،کری زاغه، گیجی دره وسر دهلقشش رپیتر از محلطرح هایUSO نصب و راه اندازی شده است و حدود 150 خط تلفن ثابت به قیمت هر خط 5400 تومان واگذار شده است.

 

رئیس اداره مخابراتشهرستان صحنهدر پایان گفت : 2 سایت تلفن همراه وGSMدر روستای گیجی دره و گرگه بیشه به منظور رفع نقاط کور در دهستان خدابنده لو نصب شده است.