پایگاه خبری تحلیلی امروله21:39 - 1394/03/16
در پی مرگ زن 21 ساله صورت گرفت؛

تلاش ناکام رسانه های معاند برای ایجاد نا امنی در اشنویه

به گزارشامروله، به نقل ازشنوباسجسد بی جان "س.پ" 21 ساله اهل اشنویه غروب روز پنج شنبه به بیمارستان نبی اکرم (ص) این شهرستان منتقل شد. براساس بررسی های پزشک قانونی مرگ این زن 21 ساله به دلیل خفگی و خودکشی با طناب اعلام شد.

 

والدین س.پ و نزدیکان وی در گفتگو با شنوباس اعلام کردند فرزندشان به دلیل تهدید و فشار فرد شروری سابقه دار به اسم "س.ر" برای ازدواج خودکشی کرده است.

 

گفته می شود "س.ر" اهل محله سیدآباد اشنویه تا کنون دارای 11 پرونده در دستگاههای قضایی است و چندین بار به اتهامات شرارت، درگیری، قاچاق مشروبات الکلی، تهدید، ارعاب، برهم زدن آسایش عمومی و همکاری با گروههای معاند جمهوری اسلامی دستگیر و زندانی شده است.

متاسفانه در این ارتباط تعدادی از رسانه های وابسته به پ.ک.ک و پژاک با تاسی از واقعه هتل تارای مهابادسعی کردند شرور سابقه دار را وابسته به نهادهای امنیتی معرفی کرده و مردم را به آشوب و اعتراضات خیابانی دعوت کنند.

این رسانه ها علیرغم شناخت کافی مردم از سابقه و شرارت متهم تلاش کردند وانمود کنند زن 21 ساله به دلیل تجاوز یک فرد وابسته به حکومت خود را حلق آویز کرده است.

در این ارتباط نیز ابوبکر افشنگ رئیس شبکه بهداشت و درمان اشنویه ضمن تکذیب شایعه تجاوز به شنوباس گفت: در بررسی های  پزشک قانونی بر روی جسد متوفی هیچ نشانی از تجاوز موجود نبوده و شایعه تجاوز کاملاً دروغ است.