پایگاه خبری تحلیلی امروله14:24 - 1394/03/17

ناجا با تخلفات برخورد می‌کند/ پورشه با پراید فرقی ندارد

سخنگوی ناجا در مورد برخورد با تخلفات گفت: ما نه به نوع ماشین کار داریم و نه به سرنشین و اگر از مدار اخلاق و قانون عبور کنند برخورد می‌کنیم، چه پورشه باشد چه پراید.

به گزارشامروله، به نقل از فارس، سردار سعید منتظرالمهدی در ادامه نشست خبری سخنگوی نیروی انتظامی با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی در مورد منویات مقام معظم رهبری اظهارداشت: قرارگاهی برای اجرای منویات فرمایشات مقام معظم رهبری همان‌گونه که پیشتر اشاره کردم تشکیل شده که موارد متعددی را شامل می‌شود.

سخنگوی ناجا در مورد قضیه دوردور کردن ماشین‌ها گفت: این مسئله از نظر روانشناختی یک ابتهاج است و تلاش برای جلوه‌گری در سطح جامعه و ایجاد یک فاصله طبقاتی است.

سردار منتظر المهدی در ادامه به بازخوردهای مثبت مردم در قبال عملکرد نیروی انتظامی و تشکر کسبه، شهروندان و سیستم‌های امدادرسان در این زمینه پرداخت و تصریح کرد: در این طرح صرفاً تخلفات مدنظر ماست، نه به نوع ماشین کار داریم نه به سرنشین، چه پورشه باشد چه پراید، اگر از مدار اخلاق و قانون عبور کند برخورد می‌کنیم.

معاون اجتماعی ناجا در پاسخ به سوال دیگری در مورد ساماندهی زنان کارتن‌خواب شهر، بیان داشت: این موضوع از وظایف شهرداری است و جمع‌آوری این افراد نیز به عهده شهرداری است اما ناجا آماده حمایت است و هر زمان که اعلام شود، نیروی انتظامی پشتیبانی انتظامی را انجام می‌دهد.

وی در مورد عملکرد رسانه‌ها اظهار داشت: ابزار اصلی، پشتیبان و حامی ما در عملکردمان رسانه‌ها هستند ولی بحث امنیت یک تیغ دولبه است چرا که احساس امنیت چیزی نیست که به راحتی به دست بیاید اما به راحتی از دست می‌رود بنابراین باید موارد را با رعایت این مطالب بازگو کنیم چرا که خیلی چیزها نیاز نیست در سطح جامعه اشاعه پیدا کند ولی برخی اوقات مواردی پیش می‌آید که ورود کمی استرس لازم است.