پایگاه خبری تحلیلی امروله17:48 - 1394/03/26
با حضور مددجویان/

همایش «اعتياد و آسيب هاي اجتماعي » در صحنه برگزار شد

پایگاه خبری امروله : همایش «اعتياد و آسيب هاي اجتماعي » با حضور200 نفر از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد مناطق ویژه اجتماعی شهرستان های غرب استان کرمانشاه در صحنه برگزار شد.

به گزارش خبرنگارامروله، همایش «اعتياد و آسيب هاي اجتماعي » با حضور200 نفر از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد مناطق ویژه اجتماعی شهرستان های غرب استان کرمانشاه درمجتمع امام حسن مجتبی (ع) صحنه  برگزار شد.

 

" وحید ارم آبادی " در حاشیه این مراسم در گفتگو با امروله عنوان کرد : اگر همه دستگاه ها مانند کمیته امداد کار فرهنگی انجام دهند و آموزش داشته باشند و خانوادها را آگاه به مشکلات ماهواره و اعتیاد نمایند ، شهر و استان خوب و متینی خواهیم داشت.

 

وی در ادامه اشاره ای به اهداف برگزاری این همایش داشت و ادامه داد  : هدف از برگزاری این کلاسها آشنایی خانواده ها با آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد و آسیبهای ماهواره و شبکه های اجتماعی می باشد.

 

ارم آبادی خاطر نشان کرد : خانواده به عنوان نخستین و مهمترین لایه تربیتی نسل جدید باید خود را به ابزار مهم و روش‌های صحیح تربیت دینی مجهز کند تا با عنایت خداوند شاهد کاهش جرائم و تهدیدات نوظهور باشیم.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهستان صحنه در پایان گفت: امیدواریم با فرهنگ سازی مناسب در جامعه مسئله اعتیاد در جامعه کاهش یابد.