پایگاه خبری تحلیلی امروله12:08 - 1394/03/31
حجت الاسلام زارعی:

حمایت از مبارزه با زمین خواری وظیفه شرعی همه مسوولين است

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: اگر کسی عَلم مبارزه با هرگونه فساد اقتصادی بویژه مسئله زمین خواری بردارد در حقیقت به مطالبه رهبری پاسخ داده و بر همه مسئولین در سطوح مختلف واجب است که از اون حمایت کنند.

" حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی "  در گفتگو باامرولهعنوان کرد : مسئله فساد اقتصادی که بخشی از آن به زمین خواری مربوط می شود مسئله ای است که مقام معظم رهبری بارها در جلسات خصوصی و عمومی به مسئولین نظام تذکر داده اند.

 

وی در ادامه  با اشاره به اینکه عدم مبارزه با فساد اداری اعتماد مردم را نسبت به دولت سلب می کند تصریح کرد : متاسفانه تعدای افراد با نفوذی که دارند برخی از زمین ها را تغییر کاربری می دهند و به منافع بالایی دست پیدا می کنند که این چنین جریاناتی اصلا زیبنده و قابل قبول نیست.

 

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه بحث زمین خواری جزء فساد هایی است که در مقابل چشم مردم رخ می دهد تاکید کرد : حرکتی که برای مقابله با زمین خواری آغاز شده است اگر از حد شعار خارج شود یک اتفاق مبارک است و با متخلفین باید در مقابل چشم مردم برخورد گردد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان گفت: اگر کسی عَلم مبارزه با هرگونه فساد اقتصادی بویژه مسئله زمین خواری بردارد در حقیقت به مطالبه رهبری پاسخ داده و بر همه مسئولین در سطوح مختلف واجب است که از اون حمایت کنند.