پایگاه خبری تحلیلی امروله13:07 - 1394/04/04
صحبت‌های من و مظلومی پنج دقیقه هم طول نکشید

طالب‌لو: به مظلومی گفتم که نمی‌توانم بگویم چه کسی بیاید و چه کسی نیاید

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به موضوع آشتی‌اش با سیدمهدی رحمتی گفت: تابع تصمیمات کادر فنی استقلال هستم.

به گزارشامروله،  وحید طالب‌لو پس از پایان جلسه‌اش با پرویز مظلومی که در باشگاه استقلال برگزار شد، اظهار داشت: من با استقلال قرارداد دارم و پیش از اینکه سرمربی این تیم مشخص شود در گفت‌وگویی اعلام کرده بودم که قصد دارم در استقلال بمانم. پس از اینکه سرمربی مشخص شد حرف و حدیث‌هایی پیش آمد که بعدها تکذیب شد.

 

وی افزود: صحبت‌های من و مظلومی پنج دقیقه هم طول نکشید. خواسته‌های هر دوی ما یکی بود و هدف ما این بود که دست به دست هم دهیم تا استقلال موفق شود.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در خصوص اظهارنظر بهرام امیری مبنی بر اینکه «قصد داریم وحید طالب‌لو و مهدی رحمتی را آشتی دهیم»، گفت: به مظلومی گفتم که نمی‌توانم بگویم چه کسی بیاید و چه کسی نیاید. من بازیکن استقلال هستم و هر چه که صلاح باشد انجام می‌دهم و تابع کادرفنی هستم.

 

طالب‌لو در خصوص اینکه آیا در تمرین عصر شنبه هفته آینده شرکت می‌کند یا نه، عنوان کرد: ساعت 11 صبح روز شنبه بازیکنان با مدیریت جلسه دارند و سپس در تمرین عصر شرکت خواهم کرد.

وی در مورد طلبش از باشگاه استقلال عنوان کرد: اگر حساب کنید تا آخر عمرمان طلب داریم. البته ما به هواداران بدهکاریم و همه بازیکنان از باشگاه استقلال طلب دارند و امیدوارم این مشکل حل شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که «با ماندن شما و آمدن مهدی رحمتی آیا محسن فروزان رفتنی است؟» گفت: این مسئله را نمی‌دانم و به من ارتباطی ندارد. من نمی‌توانم بگویم که چه کسی بیاید و چه کسی برود. وظیفه‌ام این است که در مورد شرایط خودم صحبت کنم. در حال حاضر تفکرات من و پرویز مظلومی نسبت به چند سال گذشته فرق کرده و به هم نزدیک شده است.

طالب‌لو درباره اینکه برانکو گفته بود او را می‌خواهد، تصریح کرد: برانکو به من لطف دارد. من افتخار شاگردی او در تیم ملی را داشتم. از اظهارنظر برانکو تشکر می‌کنم. هواداران استقلال، دوست‌داشتنی و پرسپولیسی‌ها قابل احترام هستند. بار دیگر از برانکو تشکر می‌کنم و امیدوارم موفق باشد.