پایگاه خبری تحلیلی امروله13:47 - 1394/04/09
حجت الاسلام سید سامعی:

هیئت امناء مساجد بازوان فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی هستند

پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه گفت : خدمت به مسجد، مومنین و نمازگزاران از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است و کوشش اعضای هیئت امنای مساجد باید در راستای رونق بخشیدن به مساجد باشد.

به گزارشامروله،  رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه در دیدار با اعضاء هیئت امنای مسجد صاحب الزمان(عج) اظهارداشت: هیئت امناء مساجد بازوان فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی هستند و ما باید سعی و تلاش کنیم که با تشویق و ترغیب اقشار تاثیرگذار نسبت به جذب جوانان و نوجوانان به مسجد اهتمام ویژه داشته باشیم.

 

وی در ادامه با تجلیل از عملکرد هیئت امنای مسجد، خواستار دقت نظر اعضای هیئت امناء در راستای جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان شد و تصریح کرد: از ایده‌‌ها و نظرات جوانان در اجرای برنامه‌ها استفاده شود.

 

حجت‌الاسلام سیدسامعی افزود: خدمت به مسجد، مومنین و نمازگزاران از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است و کوشش اعضای هیئت امنای مساجد باید در راستای رونق بخشیدن به مساجد باشد.

 

وی هم ‌فکری، در کنار هم بودن و مشورت را یکی از مهم‌‌ترین کارهای هیئت امنای مساجد در اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی دانست که می‌تواند جلوی نقشه‌‌ها و توطئه‌‌های دشمنان را بگیرد.

 

در ادامه این دیدار، فرزاد صابری مسئول هیئت امناء مسجد صاحب الزمان (عج) شهر صحنه گزارشی اجمالی از روند فعالیت‌های انجام شده در این مسجد ارائه کرد.