پایگاه خبری تحلیلی امروله13:21 - 1394/04/13
حجت الاسلام سید سامعی:

ویژه برنامه‌های ماه رمضان در ۵۰ مسجد صحنه برگزار می شود

پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه گفت : ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در بیش از ۵۰ مسجد شهرستان با کمک و پشتیبانی مبلغین و مبلغات برگزار می‌شود.

" حجت الاسلام سید حسین سید سامعی " در گفتگو با امروله، عنوان کرد : برنامه‌های ماه مبارک رمضان در بیش از ۵۰ مسجد شهرستان با کمک و پشتیبانی مبلغین و مبلغات برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: حمایت از ترویج و ترغیب قرآن‌آموزی، ساماندهی، پشتیبانی و استقرار مبلغین، حمایت و هدایت تشکلهای دینی، حمایت از آموزش ‌های تخصصی از جمله وظایف عمده اداره تبلیغات اسلامی است.

 

سیدسامعی وظیفه اداره تبلیغات اسلامی را هدایت، نظارت و حمایت دانست و عنوان کرد: آمایش منطقه‌‌ای در فعالیت‌‌های فرهنگی، ارتقای سرمایه اجتماعی، افزایش امکان دسترسی همگان به آموزه‌‌ها و تبلیغ دینی، افزایش فعالیت‌‌های آموزشی و فرهنگی از اولویت ‌های اداره تبلیغات اسلامی است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب جهت استغفار و توبه خواند و گفت: باید از این ماه به بهترین نحو استفاده شود، زیرا تمام فعالیت‌های انسان روزه‌دار اعم از خوابیدن، نفس کشیدن، راه رفتن، عبادت محسوب می‌شود.