پایگاه خبری تحلیلی امروله12:32 - 1394/04/21
حجت الاسلام احمدی:

ایستادگی تیم هسته ای در برابر زیاده خواهی غربی ها ستودنی است

پایگاه خبری امروله : نماینده مردم صحنه در مجلس شورای اسلامی گفت: مقاومت و ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته ای در برابر زیاده خواهی غربی ها قابل تقدیر و ارزشمند است.

به گزارشامروله، " حجت الاسلام وحید احمدی " عنوان کرد :  تیم مذاکره کننده ایرانی تاکنون توانسته با شناخت تاکتیک های دشمن و با تکیه بر حفظ منافع ملی و دستاوردهای هسته ای کشورمان در برابر زیاده خواهی ها فرصت طلبی ها به خوبی و شایستگی مقاومت کند و بروز و ظهور خوبی در عرصه مذاکرات داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بالاترین نقش را در طول مذاکرات داشته اند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به عنوان یک کارشناس خبره و به تمام معنا توانسته اند تاکنون خطوط دشمن را پیش بینی و مسیر دقیق و چارچوب های اساسی را برای مذاکره کنندگان ایرانی ترسیم کنند.

 

احمدی اظهار داشت: این روشنگری و تبیین مسیر راه موجب تقویت روحیه ی مثبت هیات مذاکره کننده ایرانی و مشخص کردن مواضع شفاف ایران برای دنیا شده است.

 

رییس کمیته سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: مواضع اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی هم اکنون در مذاکرات دارای یک پشتوانه عقلانی است و آنچه دشمن همیشه به دنبال آن بوده یعنی این که ایران را به عنوان یک کشور ناسازگار معرفی کنند، شکست خورده است.

 

احمدی با بیان اینکه اعلام حمایت مردم و تبیین چارچوب ها از سوی رهبر انقلاب موجب دلگرمی تیم مذاکره کننده شده است، بیان داشت: در حقیقت پشتوانه تیم مذاکره کننده هم مبانی تعریف شده از سوی رهبری است و هم حمایت عامه مردم از تیم مذاکره کننده است.

 

نماینده مردم صحنه در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: به طور قطع در آینده آمریکایی های زیاده خواه و زورگو به خاطر نیاز خود به این توافق هسته ای ناچار به دست برداشتن از زیاده خواهی ها خواهند شد.