پایگاه خبری تحلیلی امروله14:45 - 1394/05/05
یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس:

دشمن به دنبال دور کردن جوانان از تعالیم دین اسلام است / عملیات مرصاد یک فرصت برای حضور در کاروان شهدا بود

پایگاه خبری امروله : یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: عملیات مرصاد یک فرصت طلایی برای آن دسته از افرادی بود که از قافله شهدا جا مانده بودند و شهادت را طلب می کردند.

به گزارشامروله، یادواره شهدای عملیات مرصاد و مراسم یادبود بسیجی رزمنده حسین دهنوی با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران ، مسئولین ادارات و جمعی از آحاد مختلف مردم در مسجد امام خیمینی(ره) شهر صحنه برگزار شد.

 

در این مراسم محمد طالبی عنوان کرد: استان کرمانشاه یکی از استان های کشور بود که در آن جنگ شروع و در همین منطقه هم جنگ به پایان یافت و در طول مدت جنگ تحمیلی بسیاری از رزمندگان برای دفاع از خاک خود جانباز ، اسیر و شهید شدند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه عملیات های بسیاری در این جنگ هشت ساله توسط رزمندگان به وقوع پیوست گفت: یکی از عملیات هایی که در تاریخ جنگ تحمیلی بسیار قابل توجه است عملیات مرصاد می باشد که هم دارای ارزش معنوی و هم ارزش غیر معنوی می باشد به گونه ای که عملیات مرصاد یک فرصت طلایی برای آن دسته از افرادی بود که از قافله شهدا جا مانده بودند و شهادت را طلب می کردند.

 

طالبی همچنین با تقدیر از ایثار خانواده معظم شهدا گفت: شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس در راه دفاع از ارزش های اسلامی حاکم بر این نظام الهی جان خود را تقدیم کردند و امروز همه ما وظیفه داریم تا با ادامه راه شهیدان از آرمان های آنان حراست کرده و راه آنان را ادامه دهیم.

 

این یادگار هشت سال دفاع مقدس درپایان گفت: دشمن با ترفند های گوناگون به دنبال تسخیر افکار و عقاید جوانان ما می باشد و تا کنون از هیچ تلاشی مضایقه نکرده است به همین منظور امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک واجب دینی می تواند بسیاری از حربه های دشمن را در جامعه از بین ببرد.