پایگاه خبری تحلیلی امروله11:55 - 1394/05/24
در دو بخش بانوان و آقایان؛

ایران قهرمان مسابقات بین‌المللی سوکیوکوشین کاراته در کرمانشاه شد + تصاویر

مرصاد نیوز: رقابت‌های بین‌المللی سوکیوکوشین کاراته مردان و زنان ۲۲ مرداد ماه امسال به مدت دو روز و با حضور بیش از ۶۰۰ ورزشکار به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارشامروله، به نقل از مرصاد اسپرت،  مسابقات بین‌المللی سوکیوکوشین کاراته مردان و زنان که از 22 مرداد ماه به مدت 2 روز کار خود را رسما آغاز کرده بود با قهرمانی تیم ایران در بخش بانوان و آقایان به کار خود خاتمه داد.

 
در این رقابتهای 2 روزه که 342 کاراته کای زن و مرد در قالب تیمهایی از کشورهای ژاپن – هلند – ترکیه - عراق – پاکستان – لبنان – زیمبابوه – امارات متحده عربی – افغانستان – آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند ، تیمهای ایران در 2 بخش بانوان و آقایان ، به مقام قهرمانی رسیدند.
 
گفتنی است در پایان این  2 روز پیکار 185 کاراته کای مرد از 11 کشور حاضر در مسابقات، در مجموع شمارش مدال در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان، تیمهای ایران با 25 مدال طلا، 23 نقره و 26 برنز – زیمبابوه با یک طلا و یک برنز و کردستان عراق هم، با یک نقره و 2 برنز، به ترتیب در جایگاههای اول تا سوم قرار گرفتند و  تیم بانوان جمهوری اسلامی ایران با ۱۰ طلا، ۱۲ نقره و ۱۳ نشان برنز در روز نخست این دیدارها به مقام قهرمانی دست یافت.