پایگاه خبری تحلیلی امروله16:21 - 1394/06/02
نوری:

فاز اول ساخت امام زاده خلیل الله گروس درحال اجرا می باشد

پایگاه خبری امروله : رئیس هیئت امنای امام زاده خلیل الله گروس صحنه گفت : فاز اول امام زاده خلیل الله شامل حسینیه و محل اقامتی زائران با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان در حال اجرا می باشد.

به گزارشامروله، مراسم بزرگداشت امام زاده خلیل الله گروس شهرستان صحنه با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان صحنه و اعضاء هیئت امنای این امام زاده با حضور جمعی از مسئواین ادارات و اهالی روستای گروس در محل این امام زاده برگزار شد.

 

در این بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی به بیان ویژگی های مکان های متبرکه پرداخت و گفت : هجرت نبی مکرم اسلام از مکه به مدینه، هجرت امام حسین (ع) از مدینه به مکه و بعد به کربلا و هجرت امام رضا (ع) از مدینه به مرو را سه هجرت مهم در تاریخ اسلام می باشد.

 

امام جمعه صحنهخاطر نشان کرد : بسیاری از امامزادگان به دنبال هجرت امام رضا(ع) به مرو شکل گرفتند زیرا که بسیاری از امامزادگان به خاطر فضای معطر وجود امام رضا (ع) به ایران می آمدند و امروز بالغ 8 هزار امامزاده در کشور ما ثبت شده اند که هر کدام ستارگان فروزانی هستند که از ایران محافظت می کنند.

 

در ادامه نوری رئیس هیئت امنای این مکان متبرکه گفت : پس از تهیه نقشه طرح کامل این امامزاده فاز اول ان شامل حسینیه ، محل اقامتی زائران با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان در حال اجرا می باشد.