پایگاه خبری تحلیلی امروله08:25 - 1395/03/22
یورو 2016

فرانسه با سوپرگل پایت رومانی را شکست داد

تیم ملی فوتبال فرانسه در مسابقه افتتاحیه جام ملت‌های 2016 اروپا موفق شد با سوپر گل پایت رومانی را شکست دهد.

به گزارشامروله، تیم‌ملی فرانسه در دیدار افتتاحیه رقابت‌های یورو 2016 امشب از ساعت 23:30 در ورزشگاه استادو فرانس به مصاف رومانی رفت که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید تا شاگردان دشان در اولین دیدار خودشان نمایشی قدرتمند داشته باشند.

 

گل‌‌های فرانسه را آلویر ژیرو در دقیقه 58  و پایت در دقیقه 89 بازی به زیبایی تمام به ثمر رساندند و تک گل رومانی را استانچیو در دقیقه 65 از روی نقطه پنالیت زد.

 

* لحظات حساس مسابقه:

- در دقیقه 5 بازی رومانی بوسیله استانچو بهترین موقعیت خود را داشت تا دروازه فرانسه را باز کند اما این لوریس بود که توانست توپ را از روی خط دروازه بیرون بیاورد و خروس‌ها را نجات دهد.

- در دقیقه 11 بازی پایت از سمت چپ توپی را روی دروازه حریف فرستاد تا ژیرو از آن استفاده کند اما مهاجم آرسنال قدر این موقعیت را نداشت و آن را به بیرون زد.

- در دقیقه 14 بازی گریژمان بهترین موقعیت را داشت تا دروازه حریف را باز کند اما موفق نشد و تیرک دروازه رومانی مانع از گل شدن توپ شد.

- ویکتور کاسای داور بازی اولین کارت زرد در رقابت‌های یورو 2016 را به ولاد  چرشیس در دقیقه 32 بازی نشان داد.

- در دقیقه 37 بازی بار دیگر پایت برای گریژمان موقعیت خوبی را ساخته و پرداخته کرد ولی ستاره اتلتیکومادرید قدر این موقعین را نیز نداست.

- در دقیقه 45 بازی رضوان رت دومین بازیکن رومانی بود که با کارت زرد جریمه شد.

- در اغاز نیمه دوم خروس‌ها بازی را هجومی آغاز کردند تا اینکه توانستند در دقیقه 56 بوسیله پایت موقعیت خوبی را بدست آورد اما دروازه‌بان رومانی مانع گل شدن توپ شد.

- در نهایت خروس‌ها توانستند دروازه رومانی را با پرواز تماشایی ژیرو در دقیقه 58 باز کنند.

- در دقیقه 61 بازی آندونی جای خود را به آلبیک داد.

- در دقیقه 65 بازی اورا به اشتباه خطایی را در داخل محوطه جریمه انجام داد و یک پنالتی به رومانی تقدیم کرد. استانچیو ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا خوشحالی خروس‌ها بیش از 7 دقیقه طول نکشید و بازی به تساوی کشیده شد.

- در دقیقه 66 بازی دشان گریژمان را بیرون آورد و به جای کومان تازه نفس را آورد.

- داور بازی در دقیقه 69 بازی ژیرو را به خاطر خطای خطرناک با کارت زرد جریمه کرد.

- نیکولا استانسیو در دقیقه 72 جای خود را شیبیسو داد.

- دقیقه 77 بازی پوگبا نیز جای خود را به مارسیال داد.

- حملات فرانسه بیشتر و بیشتر شد تا اینکه توانست به وسیله پایت در دقیقه 89 گل پیروزی بخش را به ثمر رسانده و 3 امتیاز ارزشمند بازی را کسب کرد.

انتهای پیام/ر