پایگاه خبری تحلیلی امروله09:10 - 1395/12/17
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه :

درخواست اولیه را برای حضور در مسابقات لیگ برتر به فدراسیون ارائه کرده ایم

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: با توجه به استعدادها و کشتی گیران خوبی که داریم درخواست اولیه خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر آزاد باشگاه های کشور به فدراسیون ارائه کرده ایم.

به گزارشامروله،  محمدحسین محبی در گفتگو بامرصاد اسپورت، اظهار کرد: طی روزهای گذشته درخواست اولیه خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر به فدراسیون کشتی ارائه کرده ایم تا در صورت پیدا شدن اسپانسر بتوانیم در این رقابت ها حضور پیدا کنیم.

 

محبی ادامه داد: در چند روز گذشته با تعدادی از شرکت های خصوصی و همچنین چند بانک برای قبول اسپانسری تیم کشتی کرمانشاه صحبت کرده ایم و منتظر پاسخ از سوی آن ها هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم در مسابقات لیگ برتر شرکت و از اعتبار کشتی کرمانشاه دفاع کنیم به اعتباری در حدود 700 میلیون تومان نیاز داریم.

 

رئیس هیات کشتی کرمانشاه اظهار داشت: هم اکنون و در اکثر اوزان کشتی گیران خوبی داریم و حتی سه نفر از ورزشکاران ما عضو تیم ملی هستند و در همین رقابت های اخیر جام جهانی کشتی آزاد که با قهرمانی ایران همراه بود نیز حضور داشتند.

 

محبی گفت: امیدوارم تا آخر همین هفته شرکت ها و بانک هایی که با آن ها صحبت کرده ایم پاسخ قطعی را به ما بدهند تا بتوانیم با کشتی گیران خوبمان قرارداد ببندیم چرا که هر کدام آن ها مشتری هایی دارند و اگر کرمانشاه در مسابقات شرکت نکند آن ها برای سایر تیم ها کشتی می گیرند.

 

وی تاکید کرد: واقعا حیف است که تیم کشتی کرمانشاه با این همه ستاره و کشتی گیر توانمند نتواند در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کند.

 

محبی در پایان اظهار کرد: به دنبال برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی در کرمانشاه جو بسیار خوبی در استان ایجاد شده و حضور تیمی از کرمانشاه در لیگ برتر کشتی می تواند شور و نشاط دوباره ای به جامعه ورزشی استان ببخشد.

 

مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی روز گذشته (15 اسفند) قرعه کشی شد که در بخش آزاد 6 تیم حضورشان قطعی شده و در دو گروه سه تیمی قرار گرفتند.

 

رقابت های لیگ کشتی باشگاه های کشور به شیوه جدید و در ۱۰ ماه به صورت رفت و برگشت از هفته اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.