پایگاه خبری تحلیلی امروله21:09 - 1395/12/25
قهرمان کاراته جهان:

حضور در یادمان های راهیان نور تجدید میثاق با شهداست

قهرمان کاراته وزن 67- کیلوگرم جهان گفت: حضور در یادمان های راهیان نور در واقع نوعی تجدید عهد و پیمان به شهدای عزیز ایران اسلامی است.

به گزارشامروله، سعید احمدی در گفت و گو با مرصاد اسپورت، اظهار  داشت: حضور در یادمان های شهدا فرصت خوبیست تا انسان یکبار دیگر با خدا خود خلوت کرده و به بزرگی کار شهدا بیندیشد.

 

احمدی ادامه داد: بدون شک اگر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و ایثار و از خودگذشتگی آن ها نبود امروز در این آسایش و امنیت قرار نداشتیم.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل امنیت ایران اسلامی وجود شهداست که جان فدا کردند تا آسیبی به انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نشود.

 

قهرمان کرمانشاهی کاراته جهان با اشاره به اقدام ارزشمندی که همه ساله خصوصا در ایام نوروز در بحث کاروان های راهیان نور صورت می گیرد، گفت: این حرکت ارزشمند فرهنگی باید تقویت و زمینه ای فراهم شود تا همه اقشار جامعه بتوانند در قالب این کاروان ها از مناطق جنگی و یادمان شهدای بازدید کنند.

 

احمدی گفت: در این میان استان کرمانشاه نیز به خاطر اینکه در طول هست سال دفاع مقدس درگیر جنگ بوده و از یادمان های زیادی هم برخوردار است جایگاه ویژه ای دارد.

 

وی در پایان اظهار داشت: خود من تاکنون چندباری توفیق داشته ام تا از نزدیک یاتدمان های شهدا در استان کرمانشاه و خوزستان را زیارت کنم که واقعا تاثیر بسیار زیادی در روحیه ام داشته است.