پایگاه خبری تحلیلی امروله15:44 - 1396/01/05
تیم ریکرو بانوان حذف شد؛

پایان کار کمانداران ایران در کاپ آسیایی با ۴ مدال

تیم ریکرو بانوان ایران پیش از صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا حذف شد تا پرونده کمانداران ایران در این رقابت ها با چهار مدال بسته شود.

به گزارشامروله، ، رقابت های ریکرو بانوان آخرین بخش از مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا بود که امروز در بانکوک تایلند برگزار شد. در این بخش از رقابت ها تیم ملی ریکرو بانوان ایران پیش از صعود به مرحله نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

این تیم که با ترکیب پریسا روحانی، نیلوفر علیپور و پارمیدا قاسمی عازم مسابقات شده است، بعد از پیروزی برابر ژاپن، دومین دیدار خود را مقابل هند با نتیجه ۶ بر ۲ واگذار کرد و نتوانست به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یابد.

پیش از حذف تیم ریکرو بانوان، تیم ریکرو مردان نیز با محمل شدن شکست ۶ بر صفر برابر تایلند در نخستین دیدار خود از دور رقابت ها کنار رفته بود. بدین ترتیب با حذف این دو تیم، پرونده کمانداران ایران در مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا در تایلند بسته شد.

کمانداران ایران در این رقابت ها موفق به کسب چهار مدال شدند. امروز تیم کامپوند مردان ایران صاحب مدال نقره شد. پیش از این هم اسماعیل عبادی و پریسا براتچی در بخش انفرادی کامپوند زنان و مردان به عنوان قهرمانی دست یافته بودند ضمن اینکه تیم میکس کامپوند نیز صاحب مدال برنز شده بود.