پایگاه خبری تحلیلی امروله23:32 - 1396/03/10
پیشکسوت باشگاه استقلال:

شکست سنگین استقلال برابر العین هرگز فراموش نخواهد شد/ عوامل این شکست به مردم پاسخگو باشند

یک پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شکست سنگین شاگردان منصوریان برابر العین از جمله نتایجی است که هرگز فراموش نخواهد شد و عوامل این شکست تلخ باید به مردم پاسخگو باشند.

به گزارشامروله، 

جعفر مختاری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متاسفانه استقلال در حالی که برای صعود تنها یک تساوی و یا حتی یک شکست با نتایجی چون دو بر یک و یا سه بر دو نیاز داشت، با نتیجه عجیب 6 بر یک زمین را ترک کرد.

وی افزود: شکست سنگین شاگردان منصوریان برابر العین با 6 گل خورده از جمله نتایجی است که هرگز فراموش نخواهد شد.

عضو تیم فوتبال ستارگان استان البرز تصریح کرد: این شکست به طور قطع دلایلی دارد و عده‌ای عامل اصلی و عده‌ای نیز با عملکرد خود از عوامل فرعی بودند و همه این افراد باید به مردم و به ویژه هواداران استقلال معرفی شده و به آنها پاسخگو باشند.

مختاری‌فر گفت: نمی‌توان در یک بازی رسمی و بین‌المللی در برابر دیدگان میلیون‌ها نفر، باشگاه بزرگ استقلال با 6 گل خورده زمین را ترک کند و در نهایت هم هیچ کس به مردم پاسخگو نباشد و تنها وعده داد که سال آینده چند بازیکن بزرگ می‌خریم.

وی با بیان اینکه مردم می‌خواهند دلایل عملکرد استقلال در سال جاری را بدانند و پس از آن به دنبال برنامه‌های کادر فنی و مدیریت برای فصل آینده هستند، گفت: مدیران و کادر فنی استقلال باید شرایط بزرگ این باشگاه را درک کرده و مسؤولیت‌پذیر باشند.

مختاری‌فر در پایان بیان داشت: هواداران استقلال و پیشکسوتان این باشگاه و کسانی که عمری با شادی و غم استقلال زندگی کرده‌اند، می‌خواهند پاسخ مسؤولان، کادر فنی و بازیکنان با تجربه تیم خود را درباره دلایل این شکست سنگین بدانند و این امر حق طبیعی آنها است.