پایگاه خبری تحلیلی امروله07:00 - 1399/05/11
گزارش

انتصاب 2 تن از مدیران مدارس شاهد در مقطع ابتدایی شهرستان صحنه

پایگاه خبری امروله : چهارمین نشست ستاد شاهد استان کرمانشاه با هدف بررسی و انتصاب مدیران مدارس شاهد برگزار شد.

به گزارشامروله، چهارمین نشست ستاد شاهد استان کرمانشاه در سالجاری  با حضور حجت الاسلام والمسلمین هادی عسگری و مجید یزدان پناه مدیران کل بنیاد و آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ساختمان اداره کل آموزش و پروزرش استان برگزار شد. 

 


در این نشست که با هدف انتصاب تعدادی از مدیران مدارس شاهد و با حضور معاونین و کارشناسان حوزه ستاد شاهد برگزار شد، مدیرکل بنیاد کرمانشاه در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات اعضای ستاد شاهد استان، بر نظام مند کردن پیشنهادها و راهکارهای اجرایی، تسریع در انجام و تشکیل بانک اطلاعاتی در زمینه های آموزشی را خواستار شد.

 


حجت الاسلام عسگری افزود: به کار گیری کادر مجرب آموزشی در مدارس شاهد استان از جمله مهمترین مأموریت های ستاد شاهد استان است و تحقیقأ در تأمین اولیای آموزشی این مدارس اولویت با عزیزان ایثارگر است که می بایست برای تصدی پست های موجود معرفی شوند.

 


مسئول بنیاد استان با اشاره به برنامه اجرایی جانشین پروری در سطح ادارات استان اظهار داشت: نظارت مهمترین راهکاری است که می تواند در افزایش بازده کاری در سازمان تأثیر گذار بوده و در مقابل از کندی و کاستی در امور اجرایی نیز جلوگیری کند.

 


همچنین در این نشست جعفری رئیس اداره آموزش بنیاد استان گزارشی را از روند ثبت نام در مدارس شاهد در سال تحصیلی 99-400 ارائه کرد و اعضای حاضر نیز ضمن انتصاب 2 تن از مدیران مدارس شاهد در مقطع ابتدایی شهرستان صحنه بر ساماندهی نیروی انسانی مدارس تاکید کردند.