برگزاری جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 315563|23:42 - 1401/02/05
نسخه چاپی
برگزاری جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان صحنه
جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور فرماندار شهرستان صحنه، بخشدار دینور،،جانشین فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی،رئیس شورای اسلامی شهرصحنه،شهردار و جمعی از روسای ادارات در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش امروله ، جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور فرماندار شهرستان صحنه، بخشدار دینور،،جانشین فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی،رئیس شورای اسلامی شهرصحنه،شهردار و جمعی از روسای ادارات در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار شهرستان با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یعنی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسراییل بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان است وباید از این فرصت تاریخی بهره گرفت. 

وی با اشاره به اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس،همدردی و همدلی خود را با مردم فلسطین به جهانیان نشان خواهیم داد گفت: کشور فلسطین برای کشورهای اسلامی نماد وحدت است و حمایت از آرمانهای فلسطینیان تجدید میثاق با حضرت امام (ره) می باشد.

وی مصوبات جلسه را شرح داد و گفت: انتخاب مسیر راهپیمایی، انتخاب مجری و شعار دهنده، فضاسازی داخل شهر جهت اطلاع رسانی همشهریان، بحث امنیتی و ترافیکی، بسیار مهم است.