هاشمی رفسنجانی و مشایی پیونده خورده اند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 10346|13:47 - 1392/02/23
نسخه چاپی
به گزارشافکارنیوز، مجید متقی‌فر عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و تدابیر دشمنان برای سوء استفاده از این انتخابات، گفت: در برهه‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بدخواهان و دشمنان نظام نشان دادند که از کوچکترین فرصتی برای ایجاد چالش در روند حرکت مردم و نظام استفاده می‌کنند.

وی افزود: نمایندگان انحراف و فتنه نیز با ثبت‌نام خود در لحظات پایانی مهلت قانونی نام‌نویسی انتخابات ریاست‌جمهوری، نشان دادند که برنامه‌ریزی گسترده‌ای را برای مهم‌ترین عرصه سیاسی کشور دارند، بنابراین انحراف و فتنه یک جریان هستند که شاید فقط شکل حرکت‌شان با هم فرق کند، اما در یک مسیر قرار دارند.

این کارشناس مسائل سیاسی، " انحراف و فتنه" را دو تیغه یک قیچی دانست و ادامه داد: این دو لبه قیچی از دو سمت متفاوت برای قطع کردن اصل اسلامیت نظام تلاش می‌کنند و از اول هم همین هدف را دشتند لذا به لحاظ منطقی، این فتنه تولید شده انحراف است که قرار است امروز به دست هاشمی و مشایی هدایت شود.

متقی‌فر در ادامه این گفت‌وگو تصریح کرد: وقتی که به محتوای شعارها و سیاست‌ها‌ی مشایی و هاشمی رفسنجانی نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که هدف‌شان "از بین بردن اسلامیت نظام" است؛ به عنوان مثال وقتی به برنامه‌های فرهنگی جریان انحرافی نگاه می‌کنیم، ردپای سیاست فرهنگی سکولاریستی و مبارزه با اندیشه‌های امام(ره) پیداست. امروزه اگر کسی تصور کند که آمدن هاشمی و مشایی برای این است که این دو روبروی هم بایستند، غفلت کرده است چرا که این دو چهره، در یک محور مشترک قرار دارند و آن ایجاد چالش برای نظام و از بین بردن روحیه انقلابی مردم است.

وی افزود: اما با این وجود، مردم بیدار هستند و به بلوغ سیاسی کاملی رسیده‌اند؛ مردم با جریان فتنه در سال۸۸ تسویه حساب کردند و قطعاً اگر بخواهند دوباره دردسری برای نظام درست کنند، با واکنش تند‌تر مردم روبرو خواهند شد.

متقی‌فر با تاکید بر انتخاب یک گزینه واحد بر اساس تکلیف و رعایت شاخص‌ها از سوی اصولگرایان، اظهار داشت: نظام اسلامی امروز در پیچ حساسی قرار دارد و در این شرایط کمترین غفلت به دشمن فرصت می‌دهد لذا معتقدم که اگر انحراف و فتنه جرات پیدا کرده‌اند تا دوباره نام خود را برای حضور در عرصه سیاسی کشور مطرح کنند، این ناشی از غفلت و عدم هوشمندی ماست.

وی در بخش دیگری از گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، انتخابات آینده را دو قطبی دانست و گفت: یک قطب انتخابات۹۲، "فتنه و انحراف" شامل مشایی و هاشمی رفسنجانی است و قطب دیگر اصولگرایان هستند که امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه واحد برسند.

این کارشنان مسائل سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: فتنه و انحراف به سرکردگی مشایی و هاشمی رفسنجانی در روزهای ثبت نام نشان دادند که دارای یک جریان پرقدرت رسانه‌ای هستند و باید در برابر طراحی‌های آنان بیش از پیش آمادگی داشت چراکه آنان درصدد ساماندهی برنامه‌های خود هستند و این وظیفه جبهه خودی است که باید نقشه‌های آنان را برملا کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد