شورای نگهبان از ورود انحراف در انتخابات جلوگیری کند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 10348|13:48 - 1392/02/23
نسخه چاپی
به گزارشافكارنيوز، اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (اتحادیه اول) با صدور بیانیه‌ای خطاب به شورای نگهبان تاکید کرد: این جنبش دانشجویی از شورای محترم نگهبان انتظار دارد از ورود انحراف و افرادی که در خط انقلاب قرار ندارند، با شجاعت کامل همچون گذشته جلوگیری کند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: همانگونه که مستحضرید نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران پس از پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های بسیار، اینک در آستانه برگزاری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد. انتخاباتی که بهترین فرصت جهت تحقق خلق حماسه سیاسی است که با هدایت و رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری بی‌نظیر مردم شهیدپرور و وفادار به آرمان‌های امام و شهدای والامقام به امید پروردگار به منصه ظهور خواهد رسید.

اتحادیه اول دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه بیانیه خود یادآور شد: متاسفانه در چند ماه گذشته جریان‌هایی خاص با استفاده از فضای تبلیغاتی و حضور در استان‌های مختلف سعی بر آن داشته که با وارد کردن هجمه رسانه‌ای به شورای محترم نگهبان و اذهان عمومی، پیش از ثبت نام در انتخابات مهر تائید خود را از این شورا بگیرند و در این راستا دست به هر اقدامی زده و خواهند زد.

این تشکل دانشجویی با اشاره به وظیفه خطیر شورای نگهبان آورد: با توجه به اهمیت موضوع در این برهه از زمان وظیفه خطیری بر عهده این شورای محترم گذارده شده است که آن تائید افراد اصلح جهت کاندیداتوری در این انتخابات مهم و سرنوشت ساز است که امید آن داریم که شما سروران گرامی از این آزمون سخت همچون گذشته سربلند و سر افراز بیرون آیید، که سربلندی شما عزیزان ، سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف ایران اسلامی است.

اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن حمایت از اقدامات شورای نگهبان به عنوان نگهبان اجرای قانون تاکید کرد: همانطور که رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرمودند، انحرافات به تدریج وارد خواهد شد.لذا جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از شورای محترم نگهبان انتظار دارد از ورود انحراف و افرادی که در خط انقلاب قرار ندارند، با شجاعت کامل همچون گذشته جلوگیری نموده و نقش تاثیر گذار خود را در خلق حماسه سیاسی ۹۲ به تمامی ملت شریف ایران اسلامی نشان دهد.

اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در پایان بیانیه خود خاطرنشان کرد: ما ضمن حمایت از تصمیمات و اقدامات شجاعانه این شورای برای اعضای محترم شورای نگهبان در سنگر خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان آرزوی سربلندی و موفقیت داریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد