امکان کمک نقدی به کمیته امداد از طریق تلفن همراه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 10350|13:49 - 1392/02/23
نسخه چاپی
به گزارشافکارنیوز، رئیس هیأت مدیره شرکت آسان پرداخت با بیان این خبر گفت: هموطنانی که قصد کمک نقدی به مددجویان کمیته امداد را دارند، می توانند با استفاده از شماره #۷۳۳* و انتخاب گزینه خیریه، کمک های خود را در کوتاه ترین زمان و به ساده ترین شیوه ممکن به مددجویان تقدیم کنند.



مهدی شهیدی ادامه داد: ایفای مسئولیت های اخلاقی و دینی در قبال جامعه یا همان چیزی که این روزها از آن تعبیر به مسئولیت اجتماعی می شود، مقوله ای است روز به روز در میان فعالان اقتصادی بیشتر جای خود را باز می کند.



وی افزود: جامعه از بنگاه ها و فعالان اقتصادی انتظار دارد در ازای بهره مندی از نیروی کار و منابع طبیعی که متعلق به همگان است، به اشکال مختلف مسئولیت خود را در قبال جامعه انجام دهند.



شهیدی افزود: خوشبختانه کمک به جامعه خصوصا نیازمندان از سابقه و ریشه بسیار عمیقی در دین و فرهنگ ما برخوردار است و بر همین مبنا نیز بنگاه هایی مانند شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت باید با استفاده از ظرفیت های فراوان و رو به رشد این حوزه، مسئولیت های اخلاقی و دینی خود را برای یاری رساندن به جامعه و افراد نیازمند، مسئولیت اجتمعای خود را انجام دهند.
کد مطلب: 221659

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد