رئیس جمهور سازش کار نمی خواهیم

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 10539|19:46 - 1392/02/23
نسخه چاپی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رشت گفت: تضعیف هویت مذهبی از برنامه‌های استحاله فرهنگی غرب است.

به گزارش  تسنیم ، محمدرضا نقدی عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد رشت افزود:  آمریکا برای جلوگیری از اثبات قابلیت تمدن‌سازی اسلام و جبران عقب‌ماندگی شدید خود و همچنین مهار پیشرفت سریع ایران تحریم‌های گسترده و بی‌سابقه اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  اظهار کرد: دشمن در بعضی از کشور‌ها به کشت پسته پرداخته است تا صادرات این محصول را در ایران به چالش بکشاند.

نقدی رشد قارچ‌گونه رسانه‌های ضد ایرانی در آمریکا و افزایش شبکه‌های فاسد ماهواره‌ای را دلیل جنگ فرهنگی غرب علیه ایران خواند.

وی اظهار کرد: اعطای جایزه اسکار به فیلم‌های ضد ایرانی از جمله برنامه‌هایی است که غرب در تقابل با پیشرفت انقلاب اسلامی در جهان استفاده می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: 80 درصد مهاجران به آمریکا حاضر به پذیرش تابعیت این کشور نیستند و می‌خواهند هویت ملی خود را حفظ کنند.

نقذی افزود: عامل مذکور نشان می‌دهد آمریکا می‌خواهد دستاوردهای فرهنگی و اسلامی جمهوری اسلامی ایران را به چالش کشیده و استحاله فرهنگی را در کشور رقم بزند.

وی تصریح کرد: ایجاد شکاف فرهنگی بین جمعیت آمریکا و حل شدن فرهنگ‌های مهاجر در فرهنگ آمریکایی موجب شده تا این کشور سلطه‌جو نبرد دیگری در قالب جنگ فرهنگی با ایران آغاز کند.

نقدی افزود: افزایش فساد اخلاقی در غرب و فروپاشی بنیان خانواده از دیگر موضوع‌ها در افزایش جنگ فرهنگی آمریکا علیه ایران است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد