هدف دشمن معرفی خود به عنوان ناجی مردم ایران است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 15659|11:38 - 1392/03/07
نسخه چاپی

به گزارشخبرگزاری فارساز سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، عباس رهی در همایش بزرگ نیروهای نظامی و انتظامی استان سمنان که با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، روحانیت معزز، مدیران کل استان و نیروهای نظامی و انتظامی و فرماندهان در تیپ 12 قائم (عج) سمنان برگزار شد، گفت: خداوند متعال پیروی از دین و پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، ائمه اطهار (ع) و شهدا و صالحین به عنوان راه هدایت و بشارت را به مسلمانان ارزانی داشته است و باید شکرگزار این نعمت و ودیعه الهی باشیم.

وی با بیان اینکه ائمه اطهار (ع) راه رستگاری را به ما نشان داده‌اند، افزود: والاترین نعمت خداوند منت رسالت پیامبر (ص) بر بندگانش است چراکه پیامبر عظیم‌الشأن اسلام برترین خلق برای هدایت انسان‌ها است.

استاندار سمنان ادامه داد: شکر حقیقی نعمت‌های الهی آنگونه که شایسته و بایسته باشد، امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین اگر لحظه‌ای از راه پیامبر (ص) دست برداریم زندگی به بن بست خواهد رسید و چیزی جز نابودی و هلاکت در فساد و شرارت عایدمان نخواهد شد.

رهی با بیان اینکه ولایت فقیه جانشین امامت است؛ بنابراین اطاعت از ولی فقیه بر همگان لازم و واجب است، افزود: در حقیقت حکومت ولی فقیه حکومت رسول‌الله و امیرالمؤمنین و انبیای الهی است.

وی تصریح کرد: دشمنان فهمیده‌اند که ایستادگی، مقاومت، سربلندی و عزت ایران اسلامی به دلیل تبعیت آحاد مردم از ولایت فقیه است و هیچ دشمنی نمی‌تواند مقابل اسلام ناب محمدی (ص) بایستد.

استاندار سمنان گفت: عصر حاضر، عصر اطاعت از ولی فقیه است و باید گفت اطاعت از ولی فقیه اطاعت از رسول‌الله را رقم خواهد زد.

رهی با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام به دنبال تفرقه‌افکنی و جدایی مردم از ولایت فقیه هستند و هدفشان معرفی خود به عنوان ناجی مردم است، افزود: مردم بصیر، ولایتمدار، واقع‌بین، آگاه به زمانه و دشمن‌شناس هستند و دشمنان این هدف و خواسته خود را به گور خواهند برد.

وی تصریح کرد: اطاعت از ولی فقیه مهم‏ترین عامل فتح خرمشهر است و پس از آن نیز در طول هشت سال دفاع مقدس اطاعت از امام خمینی (ره) به عنوان ولایت مطلقه فقیه خواری و ذلت دشمنان را رقم زد.

استاندار سمنان گفت: در برهه کنونی باید نهایت بصیرت، دشمن‌شناسی و آگاهی به زمان را داشته باشیم تا بتوانیم منویات رهبری را عملی کنیم و در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی همانند گذشته پیروز و سربلند باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد