رضا حقيقي: مي خواهم به اروپا بروم

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 16070|09:43 - 1392/03/08
نسخه چاپی
رضا حقيقي در گفت‌وگويي در خصوص پيشنهاد باشگاه ديناموکيف و تصميم نهايي‌اش گفت: من فعلاً به دليل اينکه آقاي دايي مشغله زيادي داشت به صورت مفصل با او صحبتي نداشتم و بايد ان‌شاءالله در يکي دو روز آينده تکليفم مشخص شود.

به گزارش فارس، وي افزود: خداي ناکرده نمي‌خواهم به پرسپوليس پشت کنم اما همه مي‌دانند شانس يک‌بار در خانه آدم را مي‌زند، من فقط از رويانيان مي‌خواهم وقتي که مسئولان ديناموکيف زنگ مي‌زنند حداقل تلفن خود را جواب دهد تا تکليف همه چيز مشخص شود.

حقيقي خاطرنشان کرد: ديناموکيف تيمي است که در جام باشگاه‌هاي اروپا توپ مي‌زند و من مطمئنم اگر اين انتقال انجام شود هم به نفع من و هم به نفع خود پرسپوليسي‌ها است و بايد حداقل صحبت آنها را گوش کرد.

وي در پاسخ به سوالي که فکر مي‌کني نظر دايي چيست؟ گفت: سردار رويانيان بايد در اين خصوص با آقاي دايي حرف بزند، من مي‌خواهم به خاطر خودم به اروپا و کيف بروم نه به خاطر تيم ‌ملي يا بخواهم جواب کي‌روش را بدهم چون درباره تيم ملي اصلاً حرفي ندارم.

حقيقي در پايان يادآور شد: متأسفانه بعضي‌ها خيال مي‌کنند من شوخي مي‌کنم يا دروغ مي‌گويم اما باور کنيد ماجرا اينطور نيست و از بس با من تماس گرفته‌اند من را کلافه ‌کرده‌اند. اميدوارم هرچه زودتر با درايت رويانيان و آقاي دايي تکليفم روشن شود، البته من اين را مي‌گويم که مطمئنم پرسپوليس با دايي ناکامي‌هاي چند سال گذشته خود را جبران خواهد کرد و از اين بابت هم خيالم راحت است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد