اخبار ۸ نامزد انتخاباتی در روز ۸ خرداد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 16139|11:53 - 1392/03/08
نسخه چاپی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، آگاهی مخاطبان از اظهارات و برنامه‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری با توجه به تعدد کاندیداها و همچین برنامه‌های آنان، امری زمان‌گیر است. بر همین اساس خبرگزاری تسنیم در خبری با به روز رسانی لحظه‌ای، گزیده مهمترین سخنان و اقدامات 8 داوطلب ریاست‌جمهوری و همچنین مواضع انتخاباتی سیاسیون را روزانه منتشر می‌کند.

لینک مهمترین اخبار روزهای قبل و اخبار انتخاباتی 8 کاندیدای انتخابات در روز سه‌شنبه (7 خرداد) را در ذیل می خوانید.

مهمترین اخبار شنبه 4خردادماه...مهمترین اخبار یکشنبه 5خردادماه...مهمترین اخبار دوشنبه  6 خرداد...مهمترین اخبار سه‌شنبه  7 خرداد

مهمترین اخبار انتخاباتی 8 کاندیدای ریاست‌جمهوری در روز چهارشنبه (8خرداد) بدین شرح است:


- 11:16:علی اکبر ولایتیدر پی آغاز سفرهای استانی علی‌اکبر ولایتی عضو ائتلاف پیشرفت در سفری یک روزه عازم این استان‌های قزوین و زنجان شده است و زنجان، اولین مقصد این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بوده است.


- 11:09:محمدرضا عارفکاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، فردا شب(پنج‌شنبه) در جمع مردم و در مسجد سیدالشهداء تهران سخنرانی می‌کند.

این مراسم ساعت 20 در مسجد سیدالشهداء واقع در 30 متری جی برگزار می‌شود.


- 10:48:خبرگزاری تسنیم از امروز به صورت روزانه در گزارشی ویدئویی، به مرور اخبار 24 ساعت گذشته درباره انتخابات 24 خرداد 92 می‌پردازد. این گزارش ویدئویی هر روز ساعت 10:30 در معرض دید مخاطبان محترم خبرگزاری تسنیم قرار می‌‌گیرد. قسمت اول این گزارش‌های ویدئویی که به مرور اخبار انتخاباتی 6 و 7 خرداد می‌پردازد، ازاینجاقابل مشاهده است:


- 10:38:مجتبی توانگر سخنگوی ستاد انتخاباتی حدادعادل گفته اعضای جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی امروز با حداد عادل دیدار می‌کنند. در این جلسه آخرین نقطه نظرات جبهه حماسه‌سازان دریافت و جهت تعامل با این جبهه در خصوص حضور موثرتر در رقابت‌های انتخاباتی بحث و تبادل نظر خواهد شد. در این جلسه برنامه‌های حداد عادل با عنوان «تا تشکیل دولت اسلامی» نیز ارایه خواهد شد.(لینک خبر)


- 9:21:در برنامه تبلیغاتی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروزعلی‌اکبر ولایتیاز ساعت 23:30 دقیقه و به مدت یک ساعت از شبکه جهانی جام جم به سوالات ایرانیان خارج از کشور پاسخ می‌دهد.محمدباقر قالیبافنیز از ساعت 20 به مدت سی دقیقه در برنامه "با دوربین" شبکه اول برنامه دارد.محمدرضا عارفنیز از ساعت 22:45 دقیقه، به مدت 45 دقیقه در برنامه زنده گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما حضور می‌یابد. (لینک خبر)


- 9:18:احمد کریمی اصفهانی عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری به خبرنگار تسنیم درباره جلسه روز گذشته اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان، گفته "در این جلسه موضوع تعیین نامزد جبهه در انتخابات مطرح شد و علی اکبر ولایتی بعنوان گزینه نهایی جبهه پیروان در انتخابات تعیین شد".(لینک خبر)


- 8:53:شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در بیانیه‌ای به 7 محور و 50 شاخص برای انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد.بسیج دانشجویی گفته است "با توجه به رسالت خطیر بسیج دانشجویی در روشنگری افکار عمومی و با اذعان به اینکه یکی از ملزومات خلق حماسه سیاسی در انتخابات آتی، انتخاب اصلح در کنار مشارکت گسترده مردم در انتخابات است، دانشجویان بسیجی در دانشگاه‌ها پس از بررسی‌های دقیق درخصوص شاخص‌های نامزد اصلح و مطالعه دقیق و جامع فرمایشات مقام معظم رهبری و در یک فرآیند کار جمعی و نخبگانی، به یک دسته‌بندی هفت‌گانه از معیارهای اصلی و فرعی نامزد اصلح دست پیدا کرد‌ه‌اند.

7 محور مورد تاکید بسیج دانشجویی "اعتقادات و مبانی فکری"، "ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری"، "توان مدیریتی و اجرایی"، "شعارها و برنامه‌های عملیاتی"، "سابقه و عملکرد در مقاطع حساس انقلاب"،

"اطرافیان ونوع تبلیغات" و "چگونگی مواجهه دشمن با نامزد ریاست جمهوری" است.(لینک خبر)


- 8:32:ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار تسنیم خواسته "اصولگرایان باید در مسیر اتحاد حرکت کنند و کاندیدایی را انتخاب کنند که فردی کارآمد و مورد نظر مردم باشد. البته شاید اصولگرایان در مورد کاندیدای واحد به همگرایی نرسند، اما آنها می‌توانند در زمینه حل مسائل مردم بخصوص مسائل اقتصادی و برآورده شدن مطالبات رهبری هم‌نظر و همگرا باشند".(لینک خبر)

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد