سبک زندگی اسلامی را در جامعه پیاده می کنم

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 16690|23:55 - 1392/03/09
نسخه چاپی
به گزارش ایسنا، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سخنرانی امشب (پنجشنبه) خود در مسجد امام جعفر صادق(ع) تهران تاکید کرد: چشم دشمنان انقلاب به این انتخابات دوخته شده است. آنها یک روز انتخابات را تحریم می‌کنند و یک روز بعد از ثبت‌نام چند نفر، همه را تشویق می‌کنند که در انتخابات حضور یابند و بعد از آن نامزدها را تخریب می‌کنند، اما مردم با هوشیاری، عکس آن‌چه که دشمنان می‌خواهند عمل می‌کنند.

 وی در ادامه با اشاره به سابقه عملکرد خود در طول 34 سال گذشته گفت: من می‌خواهم از مجموعه تجربیات خود، در مقام ریاست جمهوری استفاده کنم و شعار دولت من، دولت «تقوا و تدبیر» است. من این شعار را انتخاب کردم چون ریشه اصلی گرفتاری‌ها را بی‌تقوایی یا بی‌تدبیری می‌دانم.

 این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به اینکه "باید از خودمان بپرسیم که در کجای تاریخ و جهان قرار گرفته‌ایم"، افزود: ملت ایران توانست به رهبری امام راحل، انقلاب عظیمی را شکل بدهد، در یک جنگ تحمیلی مقاومت کند و اکنون تبدیل به یک الگو برای نظام‌های اسلامی شود.

 وی در ادامه گفت: ما حکومت دینی را در دنیا زنده و الگویی برای حکومت اسلامی ایجاد کردیم. امنیت و عزت کشور امروز نتیجه وحدت مردم و حکومت و دینی بودن حکومت است. امروز دشمنان، کشورهای اسلامی را گرفتار مصیبت‌های زیادی کرده‌اند.

 حدادعادل در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به پیشرفت‌های صنعتی و علمی کشور در دوران پس از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: به دلیل تداوم انقلاب اسلامی و الگو شدن ایران در بین کشورهای اسلامی، خصومت دشمنان نیز بیشتر شده است. هرچقدر قدرت ایران بیشتر شده، توطئه‌های آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها هم بیشتر شده است.

 به گفته وی، آخرین توطئه دشمن، توطئه تحریم‌های اقتصادی است و دشمن هر کاری که توانسته انجام داده تا ملت را تحت فشار قرار دهد. بنابراین ملت باید با مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی از این مرحله عبور کنند.

 این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه "باید در کشور مدیریتی حاکم شود که بتواند به ملت در حل مشکلات اقتصادی کمک کند"، اظهار کرد: حل مشکلات مستلزم وجود دولتی است که در کشور آرامش ایجاد کند. نباید دیگر شاهد درگیری قوا با یکدیگر باشیم، زیرا درگیری قوای سه‌گانه در شأن ملت و انقلاب نیست و اگر اختلافی وجود دارد باید در داخل قوا این اختلاف حل شود و به کوچه و بازار کشیده نشود.

 حدادعادل در ادامه با بیان اینکه "نامزدها باید مراقب باشند که در زمین دشمن بازی نکنند"، تصریح کرد: نامزدها حرفی نزنند که دشمن از آن برای ضربه زدن به نظام استفاده کند. نامزدها وعده‌هایی بدهند که عملی باشد و از تبلیغات پر زرق و برق جلوگیری کنند.

 وی همچنین گفت: من در هر مسئولیتی که بودم، صرفه‌جویی را رعایت کردم و همیشه سعی کردم امین بیت‌المال باشم. من صرفه‌جویی و انضباط مالی را در دولت احتمالی خود رعایت می‌کنم و اهل زندگی اشرافی نیستم.

 این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه "باید به فکر حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی باشیم"، افزود: من به مردم و خداوند تعهد داده‌ام که نهضت ازدواج آسان را راه بیندازم. ما کاری کرده‌ایم که حلال خدا سخت و حرام خدا آسان شده است. اگر می‌خواهیم با فساد اخلاقی، بی‌حجابی و افزایش طلاق مقابله کنیم باید کاری کنیم که جوانان تشکیل خانواده بدهند. باید دولت و خانواده‌ها کمک کنند تا ازدواج آسان محقق شود.

 حدادعادل همچنین با بیان اینکه "عزت و عظمت ملت ایران در پیروی از راه امام و شهدا محقق می‌شود"، خاطرنشان کرد: ما در مجلس هفتم قانون سهمیه‌بندی بنزین را تصویب کردیم که اگر این سهمیه‌بندی را انجام نمی‌دادیم، اکنون در شرایط تحریم‌ها با مشکلات زیادی مواجه می‌شدیم. سهمیه‌بندی تجربه‌ای به ما داد که دولت توانست بر اساس آن به طرف هدفمندی یارانه‌ها بپردازد.

 وی با بیان اینکه "اگر دولت تشکیل دهم سعی می‌کنم با استفاده از دانشمندان علم اقتصاد به سمت تثبیت قیمت ارز و بازار حرکت کنم"، اظهار کرد: سعی می‌کنم با ایجاد امنیت اقتصادی، سرمایه‌گذاری را رشد دهم. من همچنین به مسائل کشاورزی اهمیت می‌دهم.

 این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پایان گفت: به نظر من، راه حل بخشی از مشکلات کشور در گرو اصلاح آموزش و پرورش است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد