اگر مردم پای کار بیایند یک روزه تورم را از بین می بریم/استان ها آباد بود در تهران کارتن خواب نداشتیم

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 16691|23:56 - 1392/03/09
نسخه چاپی
به گزارشخبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، سیدمحمد غرضی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در مسجد احمدیه نارمک تهران با بیان اینکه امام(ره) سلطه اروپا و آمریکا را در ایران از بین برد، گفت: امام خمینی(ره) نشان داد که ارتش‌ها و امکانات تبلیغاتی آنها اثری ندارد.

وی افزود: هرشب صدها رادیو و تلویزیون علیه دولت، رهبری، انقلاب، روحانیون و کشور برنامه پخش می‌کنند اما چون حرف‌هایشان تقلبی است، راه به جایی نخواهند برد.

کاندیدای مستقل ریاست جمهوری یازدهم با اشاره به اینکه شعارم بر اساس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: باید جمهوریت و اسلامیت را توسعه دهیم زیرا از آنها غفلت شده است.

غرضی رای مردم را پایه و اساس جمهوریت عنوان کرد و گفت: باید قدری فضا را باز کرد و کارها را بیشتر به مردم سپرد.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه سخنانش اظهار داشت: از اول انقلاب تا کنون، 330 استاندار عوض شده است که نشان می‌دهد عمر متوسط هر کدام از آنها دو سال بوده است. بنده در توسعه جمهوریت، انتخاب استاندارها را به رأی مردم می‌گذارم تا مردم استاندارشان را برای 4 سال انتخاب ‌کنند. تغییر 91 استاندار در یک دولت، ضعف آن دولت است.

غرضی به وضع تهران اشاره کرد و اضافه کرد: باعث خجالت است که در تهران کارتن‌خواب داریم. ما پیش از این چنین چیزی در تهران نداشتیم. اگر استان‌ها آباد بود، این افراد به تهران نمی‌آمدند و به این وضعیت دچار نمی‌شدند.

غرضی خاطرنشان کرد: تهران را به 6 استان با 6 استاندار تبدیل خواهم کرد تا به خوبی به وضعیت مردم رسیدگی شود.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دولت تا پایگاه اجتماعی نداشته باشد، نمی‌تواند اعمال قدرت کند. جمهوریت توانایی اداره کشور و تصمیم‌گیری را بالا می‌برد. دولتی که با 9 میلیون رأی آمد، هیچ کاری نتوانست انجام دهد چون طرف مقابل او همانقدر قدرت داشت. هر که با تعداد رأی کم بیاید نمی‌تواند کاری کند.

غرضی با بیان اینکه توسعه در حوزه‌های مختلف کشور صورت گرفته، گفت: اما دولت‌های مختلف نباید بیش از درآمدشان هزینه می‌کردند زیرا باعث تورم شده‌اند باید با تورم مبارزه کرد. این دولتها قانونی بودند ولی اسلامی نبودند چون دولت نباید دست در جیب فقرا کند. باید دست چنین دولتی را قطع کرد.

وی با بیان اینکه تورم آسیب زیادی به مردم رسانده، اظهار داشت: مردم به دولتی رأی دهند که بیش از درآمدش هزینه نکند. از مشروطه تا حالا نام نیکی از دولتها نمانده است. تورم ریشه تولید را خورده و باعث واردات اجناس خارجی شده و اشتغال را از بین برده است.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: رای مردم قاعده هر کشور را می‌سازد و اگر مردم بخواهند دولت ضد تورم ایجاد می‌شود. بنده پایگاه اجتماعی را قویتر از قوانین می‌دانم.

غرضی تأکید کرد: اگر همه مردم پای کار بیایند یک روزه تورم را از بین می‌بریم. صد سال است که در این کشور تولید نمی‌شود و هر روز چیزی وارد می‌شود و دلارها را خارج می‌کند. تنها چاره کشور این است که دولت ضد تورم به وجود بیاوریم.

غرضی در پایان با اشاره به معضل اعتیاد در جامعه گفت: دو گروه مواد مخدر مصرف می‌کنند. یکی فقرا از بیکاری و دیگری اغنیا از پولداری و ریشه تمام این گرفتاری‌ها این است که به جای اشتغال مواد مخدر وارد جامعه می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد