تشویق غلامپور و حضور رویانیان در سومین تمرین پرسپولیس

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 16698|00:01 - 1392/03/10
نسخه چاپی

سومین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی بعدازظهر امروز برگزار شد که محسن بنگر و کریم انصاری‌فرد که هنوز با پرسپولیسی‌ها قراردادی امضا نکرده‌اند در آن حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال -سومین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جدید از ساعت 17:50 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس به گرم کردن، کار با توپ و حرکات استقامتی پرداختند.

* در تمرین امروز کریم انصاری فرد و محسن بنگر با لباس شخصی حضور داشتند. این دو بازیکن هنوز با پرسپولیس قراردادی امضاء نکرده‌اند و در همین خصوص امروز با دایی گفت‌وگو کردند.

*‌ 50 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و به تشویق شدید علی دایی و کادر فنی پرداختند. نکته جالب این بود که آنها غلامپور را به شدت تشویق کردند.

* نیلسون که صبح امروز در تست پزشکی قرمزپوشان حضور داشت، بعدازظهر غایب بود، همچنین حقیقی نیز در تمرین امروز بعدازظهر حضور نداشت.

* احمدزاده تنها بازیکنی بود که به پرسپولیسی‌ها نسبت به تمرینات دو جلسه گذشته اضافه شده بود.

* پس از گذشت یک ساعت از تمرین رویانیان در جمع قرمزپوشان حضور پیدا کرد و جلسه‌ای سرپایی با دایی و دهقان نماینده تام‌الاختیار سرمربی پرسپولیسی‌ها داشت.

* کریم باقری در تمرین امروز شرکت نکرد و پس از گذشت نیم ساعت از تمرین با لباس شخصی رفت.

* در تمرین امروز بعدازظهر علی دایی و مولایی سرمربی و مربی پرسپولیس بچه‌های خود را نیز آورده بودند. نکته جالب این بود که دختر علی دایی نیز امروز فوتبالیست شده بود! 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد