روستایی که 25 شهید تقدیم انقلاب کرده زاردخانه جمهوری اسلامی است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 16701|00:05 - 1392/03/10
نسخه چاپی
سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: روستایی که 25 شهید تقدیم انقلاب کرده زاردخانه جمهوری اسلامی است.

به گزارش  مهر ، سعید جلیلی در ادامه سفر تبلیغاتی خود با حضور در روستای معصومیه از توابع اراک در مسجد جامع این روستا گفت: شش قدرت بزرگ در جهان کنار هم جمع شده اند و تصمیم گرفته اند که در برابر حق ملت ایران بایستند آیا با یک گفتگو می شود در برابر آنها ایستاد، آیا یک مذاکره کننده هر قدر هم توانایی داشته باشد می تواند با گفتگو در برابر چند قدرت که نشان داده اند هر جا اراده ای داشته اند آن را دنبال کرده و به اهداف خود رسیده اند ایستادگی کند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: هیچ گفتگو و گفتگو کننده نیست که این ظرفیت را داشته باشد تا بتواند در برابر شش قدرت بزرگ بایستد. آنچه توانایی  گفتگوهای ما را مدیریت و از حقوق ملت ایران دفاع کند شهدای روستای معصومیه است.

جلیلی ادامه داد: اینکه امروز کشور ما در میان کشورهای منطقه امنیت مثال زدنی و پیشرفت چشم گیر دارد به طوری که خود دشمنان اعتراف می کنند که ایران یک قدرت منطقه ای در برابر قدرت های بزرگ دنیاست، دلیلی ندارد غیر از شهدای معصومیه و روستاهای امثال آن.

وی با بیان اینکه نباید دچار اشتباه در تحلیل شویم ادامه داد: صادقانه می گویم اگر بهترین مذاکره کننده را به مصاف قدرت های جهای بفرستیم ولی پشتیبانی اهالی روستای معصومیه را نداشته باشد هیچ کاری از پیش نمی برد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: روستایی که 25 شهید و چندین جانباز تقدیم انقلاب کرده زرادخانه جمهوری اسلامی ایران است که این ظرفیت را امام و اسلام برای ما به وجود آورده است، این قدرتی است که در پرتو شهدا بدست آورده ایم.

جلیلی با بیان اینکه ایمان به خدا و اسلام بود که جوانان روستای معصومیه و روستاهای دیگر را به خرمشهر کشاند، ادامه داد: وظیفه دولت و نظام است که قدردان چنین مردمی باشند، مردمی که برای نظام قدرتی ایجاد کرده اند که تمام  شش قدرت جهان نمی توانند در برابر آن بایستند.

وی در پایان افزود: امیدواریم با حضور شما مردم  و انتخاب هر کسی از کاندیداها که بتواند اعتماد ملت را جلب کند باعث شود حماسه ملی که رهبری فرمودند شکل گرفته و به دنبال آن حماسه اقتصادی برای آزادی سازی ظرفیت روستاها ، شهرها و ملت ما ایجاد شود.

به گزارش مهر همچنین جلیلی در این روستا با حضور در خانه دو شهید مسلم میرطیبی و محمد رحیم میرطیبی با خانواده این شهدا دیدار کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد