رويانيان: براي اين فوتبال متأسفم

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 16705|00:08 - 1392/03/10
نسخه چاپی
محمد رويانيان در اعتراض به عملکرد يک تيم صنعتي اظهار داشت: ما قول داده‌ايم کاري کنيم که مبلغ قراردادها و پيشنهاد بازيکنان نسبت به گذشته کمتر شود، اما متأسفانه همه چيز در حال تغيير است.

به نقل از فارس، وي افزود: متأسفانه بايد اين خبر را اعلام کنم که يک تيم صنعتي در کف قراردادهاي خود 3.5 ميليارد تومان به دو بازيکن من پيشنهاد داده تا با آنها قرارداد ببندد.

رويانيان ادامه داد: در اين پيشنهاد تازه مسائلي مانند خانه، ماشين و ساير امکانات جداگانه قول داده شده که واقعاً نمي‌دانم بايد براي اين کار چه نامي بگذاريم. چرا هيچکس فريادها را نمي‌شنود.

وي در پايان خاطرنشان کرد: براي فوتبال متأسفم که معلوم نيست در آن چه خبر است. معلوم نيست اين پول‌ها از کجا به دست مي‌آيد و اينطور به بازيکنان و حالا بازيکنان ما پيشنهاد داده مي‌شود. به نظر شما الآن تيم‌هايي مانند استقلال و پرسپوليس بايد با اين کارها چه کار کنند. براي چندمين بار براي اين فوتبال متأسفم. مي‌خواستيم همه چيز را در جلسات متوالي کنترل کنيم اما همه چيز بدتر از ديروز پيش مي‌رود. اميدوارم يکي به داد شرايط فوتبال ما برسد. نمي‌دانم فريادم به جايي مي‌رسد يا خير.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد