عیوضی:

خونگیری از مردم نوعدوست صحنه انجام می گیرد

کد خبر: 16780|10:20 - 1392/03/10
نسخه چاپی
خونگیری از مردم نوعدوست صحنه انجام می گیرد
پایگاه خبری امروله: رئیس جمعیت هلال احمر صحنه گفت: روز شنبه مورخ 11/3/92 سازمان انتقال خون استان مهمان شهرستان صحنه می باشد و همشهریان می توانند در آیین اهدای خون شرکت کنند.
" اکبر عیوضی " صبح امروز درگفتگو با امروله اعلام کرد: در راستای اشاعه فرهنگ اهداء خون به بیماران نیازمند ، جمعیت هلال احمر شهرستان صحنه  در سنواتی اخیر طی اقدامی خدا پسندانه در مقاطع 3 ماهه با دعوت از سازمان انتقال خون استان کرمانشاه جهت خون گیری از اعضاء داوطلبان این جمعیت و شهروندان محترم شهرستان صحنه اقدام نموده است که تازه ترین حضور این سازمان در روز شنبه مورخه 11/3/92 می باشد.
ریس جمعیت هلال احمر ضمن بیان اینکه اهداء خون به نیازمندان یک عمل شایسته می باشد اظهار کرد:  به نقل سخن پزشکان اهداء خون باعث گردش خون تازه در بدن می گردد و در نتیجه از مبتلا شدن به بیماری های فراوان از جمله سکته قلبی – عروقی که بیشتر از انسداد رگهای خونی به وجود می آید جلوگیری می شود.
عیوضی نکات لازم برای افرادی که می خواهند دراین فریضه الهی شرکت کنند را به شرح ذیل اعلام کرد:
1-خونگیری افراد 50 سال به بالا انجام نخواهد گرفت
2-افرادی که دارای بیماری قلبی و عروقی و فشارخون غیر طبیعی هستند خونگیری به عمل نخواهد آمد.
3-تعداد واحد خونگیری توسط سازمان 80 الی 100 واحد می باشد لذا از عزیزان در خواست می گردد که برای مراجعه در ساعت های اولیه مراجعه کنند.
4-در هنگام اهداء خون بایستی کارت ملی همراه اهداء کننده باشد
5- وضعیت سلامت و تعیین گروه خونی شخص اهداء کننده تنها از طریق پیامک اعلام می گردد .
وی در پایان گفت: خونگیری در محل اداره جمعیت هلال احمر صحنه با همکاری ماموران سازمان انتقال خون استان انجام خواهد گرفت و اهداء کنندگان می توانند از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر به این سازمان مراجعه کنند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد