تخریب های هماهنگ شده علیه جلیلی تاثیری در نگاه مثبت مردم نمی گذارد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 16798|11:33 - 1392/03/10
نسخه چاپی

مجید بذرافکن عضو ستاد دانشجویی سعید جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسیخبرگزاری فارسدر واکنش به تخریب‌های اخیری که علیه جلیلی صورت گرفته، گفت: چرا رسانه‌هایی که مدعی‌‌اند جلیلی رای بالایی ندارد، تمام توان و تمرکز خود را برای تخریب وی به کار گرفته‌اند؟ این تخریب‌های قطعا نتیجه‌ای معکوس خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند رئیس‌جمهور آینده باید امتیازات دولت‌های گذشته را داشته باشد، تصریح کرد: اینکه آقای جلیلی امتیازات مثبت آقای احمدی‌نژاد را دارد به معنای این نیست که وی نماینده دولت باشد.

بذرافکن با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری آیت‌الله مصباح را پرکننده خلاء علامه طباطبایی و شهید مطهری معرفی کرده است، تاکید کرد: برخی‌ها که همواره تاکید می‌کردند علامه مصباح عقبه تئوریک نظام است به چه مجوزی او را تخریب می‌کنند؟ آیا فراموش کرده‌اند  که مقام معظم رهبری در واکنش به تخریب‌ علیه وی فرمودند: آقای مصباح تخریب می‌شود چون منطقش مستحکم است؟

عضو ستاد دانشجویی جلیلی با بیان اینکه حمایت علامه مصباح از سعید جلیلی بر اساس تکلیف شرعی است، گفت: علما هر نظری که داشته باشند باید محترم شمرده شوند، نباید برخی به خودشان اجازه دهند به بهانه مخالفت با نظرات علما، آنها را تخریب کنند.

بذرافکن با بیان اینکه جلیلی مستقل و نماینده مردم است، افزود: به نظر می‌رسد علت تخریب آقای جلیلی این است که ایشان از بطن جامعه است، نه از جنس برخی سیاسیون.

وی در ادامه با اشاره به تخریب کامران باقری لنکرانی در برخی رسانه ها گفت: آقای لنکرانی از ابتدا گفته بود که با آقای جلیلی رقابت نخواهد کرد و او به وعده خود عمل کرد.

عضو ستاد دانشجوی سعید جلیلی با اشاره به ادعای مجدد برخی رسانه‌ها درباره عدم پذیرش جلیلی توسط آیت‌الله مصباح گفت: برخی که می‌خواهند خود را به نشنیدن بزنند، بهتر می‌دانند که آیت‌الله رجبی، قائم مقام موسسه امام خمینی (ره)گفتند، روزی که جلیلی به قم آمد، علامه در موسسه حضور نداشت و نمی‌خواست دیدارش با آقای جلیلی تشریفاتی  و به لحاظ زمانی کوتاه باشد، و به همین دلیل دیدار با آقای جلیلی را به زمان دیگری موکول کرد و همه دیدند که علامه چگونه از آقای جلیلی استقبال کرد.

وی در پاسخ به برخی افراد که ادعا می‌کنند، جلیلی سابقه اجرایی ندارند گفت: برخی که با سابقه اجرایی مشکلات زیادی برای کشور درست کرده‌اند چگونه می‌توانند ادعا کنند که آنها در امور اجرایی از آقای جلیلی قوی‌تر هستند؟.

بذرافکن در ادامه در پاسخ به ادعای مطرح شده برخی مبنی بر اینکه جلیلی تیم‌اقتصادی ندارد، گفت: اکنون که بهترین اقتصاددانان کشور از قبیل زاهدی‌وفا، داوودی و دیگران همراه آقای جلیلی هستند، مطرح شدن چنین ادعاهایی جای تعجب دارد.

عضو ستاد دانشجوی سعید جلیلی در پایان با بیان اینکه جلیلی در قلوب مردم نفوذ کرده است، گفت که تخریب‌های هماهنگ شده علیه جلیلی تاثیری در تغییر نگاه مثبت مردم به او نخواهد داشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد