سردار شریف: مشاهده روزنه های پیروزی سوریه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 16805|11:37 - 1392/03/10
نسخه چاپی
 
به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان‌شریف در گردهمایی ائمه جمعه سراسر استان کرمان با تشریح و تحلیل رویدادها، حوادث و شاکله سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی کشور و منطقه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مقطع انتخابات هم برای ما و هم برای دشمن فرصت است، مهم این است که این فرآیند توسط چه کسی و چگونه مدیریت شود.
 
وی افزود: از توطئه‌های دشمن القای فضای دو قطبی در جامعه و نظام است و با القای این تضاد و دوگانگی قصد بهره‌برداری و سوءاستفاده از فضای انتخاباتی و در نهایت ضربه به نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را دارد که باید همه مسوولان، دلسوزان و آحاد مردم ایران با هوشیاری و درایت این توطئه را خنثی کنند.
 
وی تصریح کرد: تمام دستاوردهای ملت ایران دستاوردهای ناشی از مقاومت، انقلابی‌گری و پیروی از ولایت است، هرگاه در مقابل دشمن یک قدم عقب نشستیم، آن‌ها چند قدم جلو آمده و مطالبات خود را مطرح کرد‌ند، اما هرگاه قاطع عمل کردیم دشمن مجبور به عقب‌نشینی شده است.
 
بنا بر این گزارش سردار شریف در گردهمایی بسیجیان و پیشکسوتان جهاد شهرستان رفسنجان نیز با دعوت از آحاد مردم به حضور گسترده‌تر در انتخابات پیش رو گفت: همه نگاه‌های مردم جهان به سوی ماست و این حساسیت، اهمیت و الگوبرداری رفتارهای امت شهیدپرور ایران را برای همه مسلمانان و مستضعفان جهان نشان می‌دهد.
 
وی افزود: مقاومت ملت سوریه از ایران الهام گرفته و مقام معظم رهبری دو سال قبل اعلام فرمودند «محور مقاومت در سوریه مستحکم خواهد ماند» این در حالی بود که همه می‌گفتند بشار اسد تا چند ماه دیگر سقوط می‌کند و دیدیم که چگونه ملت و دولت سوریه با الگوگیری از انقلاب اسلامی و ملت ایران بیش از دو سال در حال مقاومت و پایداری است و روزنه‌های پیروزی مردم مسلمان سوریه مشاهده می‌شود.
 
وی گفت: به همه توصیه می‌کنیم گزارش قاضی وینوگراد در مورد جنگ 33 روزه و شکست رژیم صهیونیستی را مطالعه کنند تا بعضی از زوایای تاثیر شگرف انقلاب اسلامی در حوادث منطقه و جهان را مشاهده کنند.
 
معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه در پایان تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری یک نقطه عطف در روند تحولات و رویدادهای منطقه و کشورمان است که با حضور مردم و خلق حماسه ماندگار برگ زرینی بر تاریخ سراسر حماسه و ایثار و مقاومت ملت ایران اضافه می‌شود.