قالیباف تاکنون وعده پوچ نداده است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 16818|11:50 - 1392/03/10
نسخه چاپی
به گزارشافکارنیوز، حجت‌الاسلام عبدالله حسینی در همایش فعالان ستاد انتخاباتی قالیباف در اصفهان با اشاره به اینکه مشکلات کشور زیاد است و انتخابات بحث داغ این روزها است، اظهار کرد: امروز نیازمند شناخت وضع کشور هستیم که رهبری آن را پیچ خطرناک تاریخ می‌نامند.

وی در تشریح عبارت پیچ خطرناک با بیان اینکه برای گذر از این پیچ نیازمند راننده ماهر و با تجربه‌ای هستیم تا بتواند ما را از این پیچ عبور دهد، افزود: نمی‌توان سرنوشت ۷۵ میلیون ایرانی را به دست راننده‌ای سپرد که تنها گواهینامه گرفته باشد و در عبور از این مسیر هیچ گونه تجربه و مهارتی نداشته باشد.

عضو شورای راهبردی ستاد قالیباف با بیان اینکه ما در شرایطی قرار داریم که از نظر موقعیت زمانی طلایی‌ترین فصل تاریخ بشر است، تصریح کرد: با توجه به تحولات خاورمیانه، زمان زمان جنگ آخرالزمان بوده و سرنوشت خاورمیانه در حال شکل گیری است.

وی با تأکید بر اینکه هیچ کس باور نمی‌کرد بن علی و قذافی به چنین سرنوشتی دچار شوند، ادامه داد: جمهوری اسلامی نقش اصلی را در این شکل‌گیری ایفا کرده و ما اکنون نیازمند فردی هستیم که ما را با هدایت خود گرفتار مشکلات نکند و نباید تنها برای گذر از این پیچ به گواهینامه وی اکتفا کرد.

حسینی با بیان اینکه همه انتخابات گذشته در اجتماع تأثیر داشته و در سه دولت اخیر هنوز ما در حال مشاهده اثرات کارهای خوب و بد آنها هستیم، تاکید کرد: نتیجه انتخابات پیش رو نیز اثرگذار بوده و ما باید مسئولانه تصمیم بگیریم.

وی در مورد شرایط کنونی، کشور را به بدن انسانی تشبیه کرد و گفت: این انسان به بیماری مبتلا شده که پس از انجام تمامی آزمایشات بیماری آن ضعف مدیریت شناخته شده است.

معاون امور بین‌الملل قالیباف با اشاره به اینکه من ۲۲ سال است که در آفریقای جنوبی زندگی می‌کنم و در بدو ورود به آنجا هنوز آپارتاید برقرار بود، اضافه کرد: در نقاطی از شهر تابلوهایی مشاهده می‌شد که به سفیدپوستان هشدار برای عبور سیاهپوستان داده می‌شد و تنها سفیدپوستان حق رأی داشته و اتوبوس‌ها و کلیساهای سفیدپوستان مجزا بود.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌هایی که کشور ما اکنون با آن دست و پنجه نرم می‌کند، در برابر تحریم‌های آن زمان آفریقای جنوبی نزدیک به صفر است، ابراز کرد: در آن زمان این کشور تنها با دو کشور ایران قبل از انقلاب و اسرائیل ارتباط داشت و بقیه کشورهای دنیا ارتباط با آن را ننگ می‌پنداشتند، اما این کشور به حدی صنعتی بود که تمام دنیا از آن متعجب بودند و اکنون نیز از ۸ کشور صنعتی جهان است و دلیل آن مدیریت صحیح آن است.

حسینی با بیان اینکه ایران اکنون در میان ۱۷ کشور مقتدر اقتصادی جهان است چرا که ما در این ۸ سال اخیر درامدی معادل ۸۰۰ میلیارد دلار داشتیم، ادامه داد: این درآمد معادل درآمد ایران از انقلاب تا پایان دولت اصلاحات است، اما ما هنوز با مشکلات بیکاری و تورم دست و پنجه نرم می‌کنیم و هنوز کودکان خیابانی در سطح شهرها مشاهده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کشور ما سرشار از منابع مختلف است، گقت: چرا ما باید در آفریقای جنوبی ۱۵۰ پزشک ایرانی داشته باشیم، در حالی که ما با پول خود اینان را تربیت کرده‌ایم، اما اکنون آفریقای جنوبی در حال بهره‌مندی از آنها است.

امام جمعه ژوهانسبورگ با بیان اینکه در کشور پیشرفته باید برای تمامی مراحل زندگی شهروندان آن برنامه داشت، اظهار کرد: در چنین کشورهایی مانند پله برقی فرد بدون هیچ گونه تلاشی به مراحل عالی دست پیدا می‌کند و همین دلیل موجب شده است که مردم سودای زندگی در غرب را در ذهن خود پرورش دهند.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای عقب مانده حرکت این پله برقی به سمت پایین است و مردم باید تلاش کنند تا از جایگاه خود تنزل نکنند، افزود: در این حالت مردم باید تا حد امکان تلاش کنند تا بتوانند به بالا برسند که داشتن دو شغل برای برخی نمایانگر این مسئله است.

حسینی با بیان اینکه در کشورها پیشرفته ما شاهد دکتر و مهندس اضافی نیستیم و وزارت آموزش این کشورها طبق نیازسنجی کشور، ورودی رشته‌ها را مدیریت می‌کنند، تصریح کرد: قالیباف با مشورت ۳۰۰ اقتصاددان یک ساله می‌تواند اقتصاد کشور را درست کند و دلیل اینکه وی دو سال برای این کار وعده داده، این است که قالیباف تاکنون وعده پوچی نداده است.

وی با بیان اینکه ۸ نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری داریم، همه خوبند و صلاحیت آنها برای این پست احراز شده است، ادامه داد: اما برخی تنها گواهینامه برای این جایگاه داشته و برخی دیگر تجربه و حسن مدیریت خود را برای این جایگاه ثابت کرده‌اند.

استاد دانشگاه‌های آفریقای جنوبی با اشاره به اینکه قالیباف در ۱۸ سالگی به عنوان یک بسیجی به جبهه‌ها اعزام شد، تاکید کرد: اما در ۱۹ سالگی قالیباف فرماندهی لشگر را بر عهده گرفت و این نمایانگر مدیریت قوی وی است و نیز خود شاهد اخلاص این شخص بوده‌ام.

وی با بیان اینکه قالیباف امروز نیز با همان روحیه بسیجی کار می‌کند، اضافه کرد: من تنها برای احساس تکلیف از آفریقا آمده‌ام تا برای وی تبلیغ کنم و اگر حجت الهی بر شما تمام است که قالیباف همان فردی است که می‌تواند کشور را از وضع موجود نجات دهد، باید کاری کنید که تمام آرای ریخته شده در صندوق‌های اصفهان در ۲۴ خرداد به قالیباف باشد و در غیر آن غیرت شما باید به گونه‌ای باشد که اجازه ندهد رأیی به قالیباف در اصفهان داده شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ نفر حاضر در این جلسه باید سفیران قالیباف باشند، تاکید کرد: باید تمام حاضران در هر هفته ۱۰ نفر از مخالفان قالیباف را به سمت قالیباف جذب کرده و ۱۰ سفیر تبلیغی دیگر برای قالیباف پرورش دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد