مذاکره استقلال با علی کریمی تکذیب شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 16820|11:52 - 1392/03/10
نسخه چاپی

به گزارش قدس آنلاین، علی امیری در مورد اینکه گفته می شود علی کریمی با استقلال به توافق اولیه رسیده است، اظهار داشت: این بحث شایعه است و شب گذشته این خبر را شنیدم. علی کریمی بازیکن بزرگ و ارزشمندی است اما باشگاه استقلال هیچ مذاکره ای با این بازیکن نداشته است و برنامه ای هم برای جذب او نداریم. من شب گذشته با رویانیان هم تماس گرفتم که به او بگویم چنین خبری صحت ندارد و ما به دنبال به هم ریختن پرسپولیس نیستیم اما موفق به صحبت کردن با او نشدم.

 

معاون باشگاه استقلال در ارتباط با اینکه رویانیان و فتح الله زاده معتقدند یک تیم صنعتی در حال به ریختن نقل و انتقالات است، گفت: این موضوع را نمی توان کتمان کرد و ما را در جذب بازیکنان جدید دچار مشکل کرده است. این مسئله برای حفظ بازیکنان خودمان هم تاثیر گذاشته است اما برای تمدید قرارداد این بازیکنان مشکل کمتری داریم.

وی درباره جدایی پژمان منتظری از استقلال گفت: منتظری سال گذشته 4 پیشنهاد از تیم قطری داشت ولی چون دیر به ما اعلام کرذ از او خواستیم برای این که دست استقلال خالی نماند در این تیم بماند و او هم پذیرفت اما برای امسال خود پژمان با من تماس گرفت و گفت که جون دوست ندارد استقلال ضربه بخورد همین روزهای اول نقل و انتقالات اعلام می کند که باشگاه بدنبال مدافع باشد چون پیشنهادهای خوبی از تیمهای قطری دارد و تصمیم خود را گرفته است البته ما بعنوان باشگاه استقلال چون دوست نداریم چنین بازیکنی را از دست بدهیم تا آخرین لحظه با او مذاکره می کنیم.

امیری در ادامه در مورد روند مذاکرات با پژمان نوری عنوان کرد: ما با او صحبت های اولیه را انجام دادیم و گفت اول باید تکلیفش با ملوان روشن شود. ما هم یک هفته صبر می کنیم.

 

معاون باشگاه استقلال در ارتباط با اینکه گفته می شود با آرش افشین نیز به توافق رسیده اند، گفت: ما اصلا مذاکراتی با او نداشتیم و قرار است مذاکره حضوری با او داشته باشیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد