حضور مردم در انتخابات تيغ زنگ زده دشمنان را کندتر مي کند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 17168|08:13 - 1392/03/11
نسخه چاپی
"محسن کوهکن" در گفتگو با خبرنگار حوزهاحزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتخابات خرداد 92 اظهار داشت: در انتخابات نقش اصلی را سه دسته برعهده گرفتند که می توان به اقلیت 8 نفره نامزدهای انتخاباتی، طرفداران و فعالان ستادهای انتخاباتی و همچنین مردم اشاره کرد.

وی بیان کرد: خواهش کلی از فعالان در عرصه انتخابات اين است که همه با محوریت اخلاق و حسن رفتار در اين مسير پیش روند.

نايب ريیس جبهه پیروان با بيان اينکه نامزدهاي انتخابات بايد بر اساس اصول رفتار کنند، بیان کرد: اگر از آقایان سوال کنند برچه اساس به میدان انتخابات وارد شدید بدون استثنا مي‌گويند برحسب تکلیف و انجام وظیفه  آمدند، لذا کسی که براساس تکلیف و وظیفه پا به عرصه انتخابات می‌گذارد باید مقید به چارچوب و اصول باشد.

وی با اشاره به فتنه سال 88 عنوان کرد: داوطلبان انتخابات رياست جمهوري باید توجه داشته باشند که اگر در سال 88 افراد به تکلیف خود عمل مي‌کردند و زمانی که مورد رای مردم قرار نگرفتند سجده شکر به جا مي آوردند که از آنها رفع تکليف شده؛ آن بد اخلاقي‌ها صورت نمی‌گرفت.

کوهکن در ادامه افزود:ستادها و فعالان انتخاباتي نيز  باید با حسن رفتار واخلاق با همه سلیقه‌ها سعي در خلق حماسه سیاسی داشته باشند.

وی با اشاره به نقش مردم در انتخابات و در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مردم باید با تجربه‌ای که در صحنه‌های گوناگون دارند بکوشند تا دوباره این حضور را به بیگانگان نشان دهند و حضور مردم در انتخابات تيغ زنگ‌زده دشمنان را کندتر مي‌کند؛ تاثير حضور مردم در صحنه  به واسطه کاهش فشار و تبليغات دشمنان کاملا محرز است.

دبیرکل جامعه نمایندگان ادوارخاطر نشان کرد: اگر مردم با حضور خود چهره‌اي‌ مقتدر را انتخاب کنند به طور قطع منافع مادی و دنیایی آن شامل حال  همه مردم و گروه‌ها مي‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد