حرکت ویسی از بازی در جام جهانی برایم مهم تر است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 17825|19:15 - 1392/03/12
نسخه چاپی
حسین کعبی با اشاره به عقد قراردادش با تیم استقلال خوزستان گفت: من خیلی خوشحالم دوباره به اهواز برگشتم به جایی که فوتبال را در آنجا آغاز کردم. پیش خانواده و دوستانم هستم. از همه مهمتر در کنار یک مربی‌ای کار می‌کنم تا برای حضور در تیم استقلال خوزستان به او زنگ زدم نه نگفت و این موضوع برایم بیشتر از بازی در جام جهانی ارزش داشت. همین که تماس من را جواب داد و پیگیر کارم بود بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: خیلی‌ها می‌گفتند فوتبال حسین کعبی و سهراب بختیاری زاده تمام شده است اما مردم خوزستان در سال آینده از دیدن فوتبال این دو بازیکن لذت خواهند برد. من می‌خواهم در تیم استقلال خوزستان دوباره متولد شوم. مطمئن باشید ما می‌توانیم به تیم استقلال خوزستان کمک کنیم. با جان و دل برای عبدالله ویسی و تیم استقلال خوزستان بازی خواهیم کرد. بسیاری تلاش کردند تا فوتبال حسین کعبی را نابود کنند اما به جایی برگشتم که فوتبالم را از آنجا آغاز کردم و دوباره می‌خواهم متولد شوم. من 4 سال است بدون حاشیه و درگیری فقط به فوتبالم می‌پردازم. خیلی‌ها منتظر بودند بعد از آنکه از تیم راه‌آهن جدا شدم علیه علی دایی مصاحبه کرده و به او بی‌احترامی کنم اما حسین کعبی فهمیده باید احترام بزرگترش را حفظ کند و دیگر آن بازیکن بی‌تجربه نیست که علیه بزرگترش واکنش نشان دهد.

هافبک جدید تیم استقلال خوزستان اضافه کرد: خوشحالم دوباره در ورزشگاه تختی بازی می‌کنم و مطمئن باشید سهراب بختیاری زاده و کعبی دوباره در این ورزشگاه روزهای خوبی را پشت سر خواهند گذاشت و خیلی حرف‌ها برای گفتن دارند و ما می‌خواهیم به عبدالله ویسی در تیم استقلال خوزستان کمک کنیم و اگر لازم باشد جان‌مان را هم برای ویسی بدهیم.

کعبی با اشاره به بازیکن تیم جوان استقلال خوزستان و بی‌تجربگی آنها برای حضور در لیگ برتر گفت: بازیکنان جوان باید خود را با بازیکنان باتجربه هماهنگ کنند و ما سعی خواهیم کرد تجربیات خود را در اختیار بازیکنان جوان تیم قرار داد و آنها را راهنمایی کنیم. در نهایت هدف ما این است که به فوتبال خوزستان کمک کنیم تا جوانان فوتبالیست خوزستانی راه پیشرفت را طی کنند و به مراحل بالاتر برسند.به نظر من استقلال خوزستان این فضا را برای فوتبال دوستان خوزستانی آماده می‌کند تا بتواند شایستگی‌های خود را نشان دهد. عبدالله ویسی هم طی چند سال کار کردن در لیگ برتر تجربه لازم را دارد تا این تیم را جمع وجور کند. به  نظر من در سال آینده یک تیم استقلال خوزستان دیگری را خواهیم دید که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد